O owocach i warzywach z Bronisz, wyjątkowym Programie Partnerskim dla właścicieli sklepów, a także nowej marce „z Bronisz”, rozmawiamy z Joanną Kozłowską – Wiceprezes Zarządu Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego. Czytaj więcej »
O owocach i warzywach z Bronisz, wyjątkowym Programie Partnerskim dla właścicieli sklepów, a także nowej marce „z Bronisz”, rozmawiamy z Joanną Kozłowską – Wiceprezes Zarządu Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego. Czytaj więcej »
O trendach rynkowych, promocjach konsumenckich i planach na kolejny rok rozmawiamy z Mateuszem Orkiszem, Członkiem Zarządu, Business Unit Director Batteries, GAC, HHI w firmie Spectrum Brands. Czytaj więcej »
O najważniejszych strategiach marketingowych i aktywizacji sprzedaży wiodących marek rozmawiamy z Tomaszem Leszko, Członkiem Zarządu, Dyrektorem Marketingu w firmie Henkell & Co. Polska Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O produktach firmy POL-FOODS Sp. z o.o. prezentowanych na targach ANUGA w Kolonii, a także o planach rozwojowych rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym oraz Romanem Fuksińskim, Zastępcą Dyrektora Handlowego. Czytaj więcej »
Sery żółte stanowią ważny element w naszej diecie. Oprócz tego, cenimy je za smak i szerokie zastosowania kulinarne. Nowe propozycje Hochland są doskonałe dla wszystkich, którzy poszukują prawdziwego smaku sera, naturalności i zwracają dużą uwagę na skład produktu. Teraz te pyszne sery z polskiego mleka, bez konserwantów i laktozy, zyskały nowe, atrakcyjne opakowania. Na ten... Czytaj więcej »
O najważniejszych akcjach marketingowych, flagowych produktach, a także działaniach prowadzonych w zakresie odpowiedzialności społecznej rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem, PepsiCo. Czytaj więcej »
O bakaliach, zdrowych przekąskach, a także ofercie świątecznej rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Bakalland S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Grabowskiego, Dyrektora Zarządzającego, Toruńskie Wódki Gatunkowe kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
„Polska firma, polska marka, polski właściciel” – o branży bakaliowej, trendach prozdrowotnych i rozwoju firmy rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem HELIO. Czytaj więcej »
Artur Sokólski, Key Account Manager AC MARCA w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
O zmianach w portfolio i świadomości konsumentów, która warunkuje rozwój rynku napojów izotonicznych rozmawiamy z Dariuszem Grochowskim, Prezesem Zarządu firmy DrinkFood Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O inwestycjach, trendach na rynku oraz nowościach w portfolio rozmawiamy z Arturem Kowalczykiem, Dyrektorem Handlowym TAGO. Czytaj więcej »
Aleksander Batorski – Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Roberta Walewskiego, Brand Managera Cydru Lubelskiego w firmie AMBRA S.A., kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O tym, jak powinien wyglądać współczesny sklep, jakie są trendy w branży wyposażenia, a także o rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiamy z Januszem Cieplińskim, Prezesem firmy MAGO S.A. Czytaj więcej »
Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare Group w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O przetwórstwie rybnym w Polsce, modzie na zdrowe żywienie oraz produktach, które są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów rozmawiamy z Tomaszem Kudlikiem, Dyrektorem ds. Sprzedaży w Przetwórstwie Rybnym „Łosoś”. Czytaj więcej »
O naturalnej wodzie mineralnej „Selenka” Wieniec-Zdrój rozmawiamy z Januszem Zaborowiczem, Prezesem Zarządu „Uzdrowisko Wieniec”. Czytaj więcej »
O nowej strategii i wielkich zmianach w firmie Wawel SA rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu. Czytaj więcej »
O nowej linii produktów Arla Protein rozmawiamy z Romanem Jawczakiem, Business & Category Development Managerem Arla Foods. Czytaj więcej »
O jednym z najnowocześniejszych centrów badawczo-rozwojowych opowiada Adam Gajewski, Dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
O nowej, właśnie oddanej do użytku inwestycji firmy Wawel w Dobczycach i jej wpływie na dalszy rozwój rozmawiamy z Joanną Sztefko, Dyrektorem Operacyjnym Wawel S.A. Czytaj więcej »
O polskim rynku cydru, możliwościach rozwoju i wyzwaniach – przy szklaneczce „Cydru Niefiltrowanego” rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA S.A. Czytaj więcej »
Lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej z rocznymi przychodami ponad 100 mln EURO – to właśnie firma Modern-Expo Group, za sukcesem której stoi Bogdan Łukasik – przedsiębiorca z Lublina. Czytaj więcej »
Marek Sumiła, Dyrektor Sprzedaży Żywiec Zdrój w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Michał Czerwiński, Członek Zarządu Purella Food w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Macieja Dymalskiego, Kierownika Marketingu Van Pur kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O koncepcji produkcji mleka bez GMO, świadomości konsumentów oraz dbałości o jakość produktów opowiada Peter Knauer, Dyrektor Generalny Hochland Polska. Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...