Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, Junior PR Managera w firmie Prymat kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, Junior PR Managera w firmie Prymat kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
255 lat temu Fabryka Cukiernicza Kopernik była niewielkim warsztatem piernikarskim. Dziś jest liderem na rynku markowych pierników w Polsce. O coraz większym zainteresowaniu produktami z tradycją i filozofią wytwarzania rozmawiamy z Przemysławem Myśliwym, Prezesem FC Kopernik. Czytaj więcej »
O branży przetwórstwa rybnego, produktach śledziowych a także o kampaniach reklamowych z udziałem Michela Morana – opowiada Piotr Janiec, Dyrektor Zarządzający w firmie LISNER. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director w firmie Ravi kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O nowej platformie komunikacyjnej, innowacyjnych produktach i wielkanocnych hitach sprzedażowych rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w firmie LOTTE Wedel. Czytaj więcej »
Valio to nagrodzona Nagrodą Nobla spółdzielnia, założona w 1905 r. w Finlandii. Będąca własnością fińskich mleczarzy, którzy wierzą, że do pracy trzeba się przykładać, wytwarza naturalnie pyszne produkty nabiałowe od ponad 100 lat. Czytaj więcej »
O rynku polskiej wódki, jej miejscu na arenie międzynarodowej oraz o Muzeum Polskiej Wódki rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim, Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka (PVA). Czytaj więcej »
O dynamicznym rozwoju, nowościach i planowanych kampaniach reklamowych marki Sotelli rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym, a o pelletach z Marleną Bazydło, Zastępcą Dyrektora Handlowego Dział Pelletu z firmy POL-FOODS. Czytaj więcej »
O rynku słodyczy, ważnych zmianach dokonanych w 2017 roku oraz wielu nowościach produktowych opowiada Darius Saikevičius, p.o. Prezesa Zarządu Mieszko S.A. Czytaj więcej »
O zaletach wołowiny, nowych produktach i planach na przyszłość rozmawiamy z Bartoszem Jankowiakiem, Kierownikiem Marketingu i Sprzedaży Regionalnej Zakładów Mięsnych Warmia. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Justyniarskiej, PR-Digital Manager w firmie Herbapol-Lublin kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O tym, jak działa Polska Grupa Sklepów Spożywczych rozmawiamy z Sylwią Olechno, Dyrektorem Generalnym Grupy Chorten. Czytaj więcej »
„Naszym celem jest podtrzymanie w kolejnych latach osiągniętej do tej pory dynamiki wzrostu naszej sieci” – Marek Lipka, Dyrektor ds. sklepów convenience Carrefour Polska w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Leszka Rodaka, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w firmie POLSKA WODA kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O owocach i warzywach z Bronisz, wyjątkowym Programie Partnerskim dla właścicieli sklepów, a także nowej marce „z Bronisz”, rozmawiamy z Joanną Kozłowską – Wiceprezes Zarządu Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego. Czytaj więcej »
O trendach rynkowych, promocjach konsumenckich i planach na kolejny rok rozmawiamy z Mateuszem Orkiszem, Członkiem Zarządu, Business Unit Director Batteries, GAC, HHI w firmie Spectrum Brands. Czytaj więcej »
O najważniejszych strategiach marketingowych i aktywizacji sprzedaży wiodących marek rozmawiamy z Tomaszem Leszko, Członkiem Zarządu, Dyrektorem Marketingu w firmie Henkell & Co. Polska Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O produktach firmy POL-FOODS Sp. z o.o. prezentowanych na targach ANUGA w Kolonii, a także o planach rozwojowych rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym oraz Romanem Fuksińskim, Zastępcą Dyrektora Handlowego. Czytaj więcej »
Sery żółte stanowią ważny element w naszej diecie. Oprócz tego, cenimy je za smak i szerokie zastosowania kulinarne. Nowe propozycje Hochland są doskonałe dla wszystkich, którzy poszukują prawdziwego smaku sera, naturalności i zwracają dużą uwagę na skład produktu. Teraz te pyszne sery z polskiego mleka, bez konserwantów i laktozy, zyskały nowe, atrakcyjne opakowania. Na ten... Czytaj więcej »
O najważniejszych akcjach marketingowych, flagowych produktach, a także działaniach prowadzonych w zakresie odpowiedzialności społecznej rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem, PepsiCo. Czytaj więcej »
O bakaliach, zdrowych przekąskach, a także ofercie świątecznej rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Bakalland S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Grabowskiego, Dyrektora Zarządzającego, Toruńskie Wódki Gatunkowe kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
„Polska firma, polska marka, polski właściciel” – o branży bakaliowej, trendach prozdrowotnych i rozwoju firmy rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem HELIO. Czytaj więcej »
Artur Sokólski, Key Account Manager AC MARCA w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
O zmianach w portfolio i świadomości konsumentów, która warunkuje rozwój rynku napojów izotonicznych rozmawiamy z Dariuszem Grochowskim, Prezesem Zarządu firmy DrinkFood Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O inwestycjach, trendach na rynku oraz nowościach w portfolio rozmawiamy z Arturem Kowalczykiem, Dyrektorem Handlowym TAGO. Czytaj więcej »
Aleksander Batorski – Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Roberta Walewskiego, Brand Managera Cydru Lubelskiego w firmie AMBRA S.A., kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O tym, jak powinien wyglądać współczesny sklep, jakie są trendy w branży wyposażenia, a także o rozwoju przedsiębiorstwa rozmawiamy z Januszem Cieplińskim, Prezesem firmy MAGO S.A. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Nowość od marki Krakus! Buliony w postaci pasty w poręcznym...
Innowacyjne portfolio, nowoczesna komunikacja i współpraca z...
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe...
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...