O cydrze i winie rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O cydrze i winie rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O znakomitych alkoholach, rozwoju biznesu oraz wyjątkowej butelce „z historią” rozmawiamy z Prezesem BZK Alco Grzegorzem Głuchem. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Kwiatkowskiej, Kierownik ds. Komunikacji w Kompanii Piwowarskiej kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Wiele firm coraz większą wagę przywiązuje do współpracy z lokalnymi społecznościami. To, co wzbudza największą ciekawość, to odpowiedź na pytanie, jaki jest cel zaangażowania w ten obszar aktywności. Właśnie na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O trendach żywieniowych, nowym bezglutenowym musli oraz promocji marki Sotelli opowiada Karolina Klimaszewska, Kierownik ds. Marketingu i Promocji, Pol-Foods. Czytaj więcej »
O własnym pomyśle na biznes, branży mleczarskiej i rozwoju kategorii serowych rozmawiamy z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Patrycji Sikorskiej, Manager PR i Marketingu Strategicznego w Spółce TiM kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Tomasz Tarczyński, Tarczyński S.A. Czytaj więcej »
O polskim rynku mleczarskim, trendach prozdrowotnych i innowacyjnych produktach rozmawiamy z Markiem Wojtyną, Prezesem Zarządu DANONE Sp. z o.o., Dyrektorem Rynku Polska i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »
O sukcesie chorwackich piłkarzy, zamiłowaniu Polaków do kuchni śródziemnomorskiej oraz o genezie nazwy firmy i jej portfolio rozmawiamy z Hrvoje Puhalo, Prezesem Zarządu Podravka Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartosza Demianiuka, Prezesa Zarządu EWA Krotoszyn S.A. kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O wyjątkowej fabryce Wedla, wyzwaniach na rynku czekolady, planowanych nowościach oraz intensywnej kampanii letnich nowości rozmawiamy z Moniką Kolano-Wysokińską, Dyrektor Marketingu w Lotte Wedel. Czytaj więcej »
O licznych nowościach w portfolio, reformulacji produktów, działaniach marketingowych oraz o szczegółach programu „Działaj z imPETem” rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem w PepsiCo. Czytaj więcej »
O portfolio produktowym łączącym tradycję jak również innowacyjność oraz o rosnącym znaczeniu żywności ekologicznej rozmawiamy z Wojciechem Abramczykiem Wiceprezesem Zarządu ds. Handlu w firmie Polskie Młyny. Czytaj więcej »
O tradycyjnej produkcji wędlin, planach na przyszłość i trwających akcjach promocyjnych rozmawiamy z Grzegorzem Zychem, Wiceprezesem firmy Dobrowolscy. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Zenona Badyry, Prokurenta, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w firmie KUHNE Polska Sp. z o.o. kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu. Nowe sery Hochland po stopieniu idealnie się ciągną, nadając przekąskom takim, jak pizza, tosty, burgery – oryginalny smak. Na temat nowych produktów rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O rynku alkoholi, pozycji firmy i alkoholowych hitach tego lata rozmawiamy z Robertem Kabotem, Head of Assortment Management Department w MV Poland. Czytaj więcej »
O sile marki i odświeżeniu wizerunku linii łowickie, wprowadzanych na rynek innowacjach i wyjątkowych produktach, a także trendach na rynku i planach na przyszłość – rozmawiamy z Wiceprezesem ds. Handlu i Marketingu Wojciechem Jezierskim z OSM w Łowiczu. Czytaj więcej »
O najgorętszych trendach na rynku kawy, ale także o propozycjach na lato i planach na przyszłość rozmawiamy z Grzegorzem Zduniakiem, Brand Managerem w Strauss Cafe Poland. Czytaj więcej »
O wejściu w kategorię wody, bogatym portfolio produktowym i międzynarodowym sukcesie biznesowym – rozmowiamy z Wiesławem Włodarskim, Prezesem Zarządu FoodCare. Czytaj więcej »
O coraz większym znaczeniu Superfoods, współpracy z Ewą Chodakowską, a także rozwoju firmy i planach na przyszłość rozmawiamy z Arturem Gajewskim, Marketing Directorem w Purella Food. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Głucha, Prezesa BZK Alco kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O rynku piwa, najsilniejszych trendach i rozwoju marek Grupy Żywiec rozmawiamy z Małgorzatą Lubelską, Członkiem Zarządu, Dyrektorem Marketingu. Czytaj więcej »
O innowacyjnych rozwiązaniach w zakresie retailu oraz o międzynarodowym sukcesie firmy rozmowiamy z Bogdanem Łukasikiem, Przewodniczącym Rady Nadzorczej Modern-Expo Group. Czytaj więcej »
O jednej z największych branżowych konsolidacji oraz bogatym portfolio produktowym rozmawiamy z Piotrem Mańdokiem, Dyrektorem Marketingu w Grupie Dworakowski. Czytaj więcej »
O pozycji na rynku, celach firmy oraz flagowej marce Łosickie, opowiada Monika Czapska-Zych, Dyrektor Zakładu Mleczarskiego „Laktopol-A” w Łosicach. Czytaj więcej »
Nie tylko o wyjątkowej marce, jaką jest Jim Beam, ale także o kulturze i historii picia whisky, polskim rynku oraz preferencjach naszych rodaków rozmawiamy z Januszem Trendewiczem – Whisky Brand Ambasadorem w Stock Polska. Czytaj więcej »
„Produkt i jego wartość – samoistnie budują markę” – o trendach na rynku alkoholowym, kategorii cydrów i win oraz założeniach rozwojowych firmy – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Klęki-Nowej, Junior PR Managera w firmie Prymat kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
Paweł Głowniak, Dyrektor Sprzedaży w Herbapol-Lublin, w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe...
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...