Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów - wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. Czytaj więcej »
Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów - wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. Czytaj więcej »
Pabianickie Zakłady Mięsne PAMSO S.A. otrzymały w 2010 r. wiele prestiżowych nagród, w tym tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play" 2010, a także statuetką „Fair Play" dla firm wyróżniających się w konkursie. Czytaj więcej »
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji rozpoczęła współpracę ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich. W ramach współpracy obydwie organizacje będą realizować i promować inicjatywy na rzecz konsumentów. Celem wspólnych działań ma być przygotowanie dekalogu dla konsumenta i sprzedawcy oraz opublikowanie jego głównych założeń na stronach... Czytaj więcej »
Docelowo dwadzieścia osób znajdzie pracę w uruchamianym ponownie Browarze w Niechanowie. Właściciel zapowiada, iż będą to głównie mieszkańcy gminy. Pierwsze zatrudnienia jeszcze w styczniu. Czytaj więcej »
ZUH Robico, oferujący szeroką gamę produktów mlecznych w tym Zimne Mleko w szklanej butelce, wyraża uznanie dla działań promujących opakowania szklane. Firma dołączyła właśnie do forum konsumentów - Friends of Glass oraz popiera najnowszą kampanię „Nothing to hide", realizowaną przez Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE). Aktywności te, to... Czytaj więcej »
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 saloników prasowych Top-Press, w 2011 roku otworzy drugie tyle. Należące do sieci 900 saloników prasowych Kolportera Top-Pressy to nowoczesny koncept saloników - charakteryzuje je specyficzna pomarańczowo-szara kolorystyka, nowoczesne oświetlenie i wystrój wnętrza oraz specjalnie wyprodukowane na potrzeby tego projektu... Czytaj więcej »
Rittal, światowy lider w produkcji innowacyjnych szaf sterowniczych i obudów, a także wiodący dostawca systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT, wynajął blisko 3 300 mkw. powierzchni biznesowej w ramach Tulipan Park Stryków, największego parku logistycznego SEGRO w Europie Centralnej. Czytaj więcej »
W sklepach sieci Chata Polska zakończyła się konsumencka promocja sprzedaży pt.: „Zakupy w Chacie Polskiej jesienią nagrodami się mienią", w której główną nagrodą był Nissan Micra. Czytaj więcej »
Aż 1 300 000 zł udało się zebrać na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ponad 400 sklepach Lidl na terenie całego kraju w trakcie tygodniowej akcji, która rozpoczęła się 3 stycznia. Zarząd Lidla przekazał po raz kolejny dodatkowe środki pieniężne. Czek wręczony Jurkowi Owsiakowi opiewa na 1 300 000 zł, a więc kwotę o 200 000 zł wyższą od uzyskanej w... Czytaj więcej »
9 stycznia po raz dziewiętnasty zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W całej Polsce będzie można spotkać wolontariuszy zbierających datki na zakup sprzętu medycznego dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. Także pod największym dachem Krakowa, w Bonarka City Center, można będzie wesprzeć akcję, otrzymując w zamian charakterystyczne czerwone serduszko. Czytaj więcej »
W ponad 2300. sklepach sieci Żabka oraz Freshmarket już 9 stycznia po raz kolejny będą zbierane pieniądze w ramach XIX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Fundacja chce pomóc w leczeniu dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. Czytaj więcej »
Już od 7 stycznia w Bonarka City Center można zapoznać się z ofertą internetowego sklepu meblowego Meubles. W jego ofercie znajduje się bogata kolekcja mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz. Czytaj więcej »
Producent wędlin i wyrobów mięsnych, firma TARCZYŃSKI S.A. może poszczycić się certyfikatami IFS oraz BRC - jednymi z najbardziej prestiżowych w branży spożywczej. To kolejne potwierdzenie najwyższej jakości i bezpieczeństwa produkowanej przez firmę TARCZYŃSKI S.A. żywności. Czytaj więcej »
W 2010 roku w branży spożywczej nastąpił spadek liczby upadłości o 20 procent. Sektor spożywczy w Polsce, zarówno w 2009, jak i roku ubiegłym zanotował wzrost wartości produkcji sprzedanej - wynika z raportu firmy Coface nt. upadłości firm w Polsce w 2010 roku. Czytaj więcej »
Jeden z wiodących deweloperów centrów handlowo-rozrywkowych w Europie Środkowo-Wschodniej poinformował dzisiaj, że ma zapewnione finansowanie swojej inwestycji w Toruniu. Dla rynku to sygnał, że doświadczeni deweloperzy uważnie dobierający lokalizację swoich inwestycji, nie mają problemów z pozyskaniem kredytów na projekty. Czytaj więcej »
W dniu 3 stycznia 2010 roku została podpisana ostateczna umowa dotycząca zakupu wybranych składników majątkowych i powstrzymania się od działań konkurencyjnych przez Piwex Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie. Czytaj więcej »
Sieć sklepów spożywczych Lidl we współpracy z Grupą Medicover wprowadziła Grupowe Ubezpieczenie Medyczne. Firma oferuje uczestnictwo w „Programie Sieć Plus" wszystkim 9 tysiącom swoich pracowników. W skład pakietu świadczeń wchodzą konsultacje lekarzy specjalistów, badania diagnostyczne, zabiegi ambulatoryjne i szczepienia przeciwko grypie. Czytaj więcej »
Emperia Holding SA - jedna z największych grup handlowych w Polsce - zawarła z Eurocash SA warunkową umowę inwestycyjną dotyczącą zbycia na rzecz Eurocash SA udziałów oraz akcji spółek prowadzących działalność w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis. W jej wyniku Emperia Holding SA stanie się istotnym akcjonariuszem Eurocash SA. Bazowa wartość transakcji została... Czytaj więcej »
SCA PR Polska Sp. z o.o. (Centrala zakupowa Intermarché) zajęła pierwsze miejsce w kategorii sprzedaż detaliczna i hurtowa żywności, napojów i wyrobów tytoniowych w raporcie Poland's Most Productive Companies. Czytaj więcej »
W niedzielę, 9 stycznia 2011 r., odbędzie się XIX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji Galeria Victoria w Wałbrzychu przygotowała dla swoich klientów mnóstwo akcji, podczas których zbierane będą pieniądze na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. Czytaj więcej »
Ponad sześćdziesiąt rodzajów wina musującego, egzotyczne owoce, wyszukane alkohole oraz degustacja wina musującego Cin Cin - wszystko to jeszcze przed Sylwestrem przygotowały dla swoich klientów delikatesy Bomi w warszawskim Klifie. Czytaj więcej »
Krajowa Sekcja Handlu NSZZ Solidarność podziękowała sieciom handlowym, których pracownicy pracowali w Wigilię w krótszym wymiarze czasu. W tym gronie znalazła się również sieć Netto sp. z o.o. Czytaj więcej »
Dolnośląska spółka TARCZYŃSKI SA, producent wędlin i wyrobów mięsnych, kolejny raz otrzymała Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play 2010". Firma od 11 lat poddaje się weryfikacji Kapituły Programu i każdorazowo przechodzi ją pozytywnie. Czytaj więcej »
Grono najemców radomskiej Galerii Słonecznej powiększyło się o kolejne uznane marki. Czytaj więcej »
Czerwone serduszka na ulicach miast już na tydzień przed XIX finałem! A to dzięki kolejnej edycji zbiórki pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która rozpocznie się 3 stycznia 2011r. w ponad 400 sklepach sieci Lidl na terenie całej Polski. W poprzedniej edycji WOŚP na konto fundacji Jurka Owsiaka wpłynęło około 600 tysięcy zł pochodzących z... Czytaj więcej »
Sąd Okręgowy w Gdańsku wstrzymał wykonanie postanowienia z dnia 1 grudnia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare Sp. o.o. (firmy z podkrakowskiego Zabierzwa) produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem „Tiger". Dla firmy oznacza to możliwość wznowienia wytwarzania i wprowadzania do obrotu napojów... Czytaj więcej »
Kolporter stale rozszerza swoją hurtową ofertę produktów FMCG. W grudniu 2010 zostały do niej wprowadzone napoje izotoniczne renomowanego producenta - firmy Oshee. Czytaj więcej »
Od stycznia 2011 roku Mokate przejmuje dystrybucję produktów Lavazzy na terenie Polski. Jako doświadczony i prężny partner rynkowy z całą pewnością wpłynie na dalsze doskonalenie współpracy z odbiorcami. Czytaj więcej »
13 grudnia firma HARIBO obchodziła 90. rocznicę powstania. Przez wszystkie lata istnienia firmie towarzyszy motto: „Sprawiać radość dzieciom i dorosłym też". Czytaj więcej »
W 2010 roku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przeprowadzony został projekt szkoleniowy „Kwalifikacje personelu kluczem do rozwoju Grupy Makarony Polskie". Od 1 stycznia 2010 roku zorganizowano 156 szkoleń dla 190 pracowników spółek Makarony Polskie S.A. oraz Stoczek Sp. z o. o. Każdy pracownik uczestniczył średnio w blisko 8 szkoleniach. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...