O rumuńskim rynku detalicznym i wymaganiach tamtejszego konsumenta w branży retail opowiada Sorin Trocaru, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Modern Expo Group Rumunia. Czytaj więcej »
O rumuńskim rynku detalicznym i wymaganiach tamtejszego konsumenta w branży retail opowiada Sorin Trocaru, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Modern Expo Group Rumunia. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing DIAGEO kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O najszybciej rozwijającej się kategorii środków do prania oraz innowacyjnych rozwiązaniach rozmawiamy z Krzysztofem Brabanderem, Senior Brand Managerem w firmie Henkel. Czytaj więcej »
O nowych technologiach bankowych, innowacyjnych metodach płatności i przekorzystnej ofercie dla przedsiębiorców rozmawiamy z Marcinem Kołakowskim, Dyrektorem Biura Zarządzania i Rozwoju Segmentu Biznes z Banku Pekao S.A. Czytaj więcej »
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku ludzkość zużyła już tyle zasobów naturalnych, ile Ziemia może odnowić w ciągu roku. Priorytetem musi być ograniczenie globalnej konsumpcji, nie da się tego osiągnąć z dnia na dzień. Ale błędem byłoby nie próbować. Hochland zmniejsza zużycie zasobów tam, gdzie to możliwe. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
Trendy prozdrowotne od wielu lat cieszą się zainteresowaniem konsumentów. Oprócz unikania wysoko przetworzonej żywności coraz częściej wybiera się produkty nadzwyczaj bogate w witaminy i minerały. O tym, jak producenci żywności powinni przygotować się na nowe wyzwania rozmawiamy z Michałem Czerwińskim, Prezesem Zarządu Purella. Czytaj więcej »
Interaktywna gra strategiczna – tak żartobliwie określa zarządzanie firmą, której poświęcił blisko 30 lat swojego życia wprowadzając ją na szczyt bakaliowej piramidy. Choć wciąż aktywnie zarządza Spółką, stara się nadrabiać zaległości z młodości w zakresie podróży. O wizji, konsekwencji i determinacji w dążeniu do celu, a także o aktywnym przywództwie rozmawiamy... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Rodowita z Roztocza to nowość na sklepowych półkach. O początkach biznesu w Polsce opowiada Jack DeVito, Prezes firmy. Czytaj więcej »
O rosnącej świadomości konsumentów whisky, strategii marki oraz o rozwoju portfolio rozmawiamy z Anną Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing w firmie DIAGEO. Czytaj więcej »
O innowacyjności w sektorze Retail rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Zarządu Modern Czytaj więcej »
W wieku pięciu lat zaczął grać w szachy, ma słabość do Toskanii, a najbardziej dumny jest ze swojej rodziny. O osobistym trójkącie szczęścia, wyzwaniach zawodowych i sile rodzinnego biznesu rozmawiamy z Adamem Mokryszem, CEO w Grupie Mokate. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Arkadiusza Słoty, Senior Brand & Digital Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Barilla ma historię, która trwa od ponad 140 lat stając się nierozłącznym elementem włoskiej tradycji. Włosi jedzą makaron najczęściej na świecie a Barilla wytwarza produkty doskonałej jakości, które są dobre nie tylko dla nas, ale także dla naszej planety! Marcello Zaccaria - włoski kucharz opowiedział nam o swojej pasji do gotowania, Polakach i najpopularniejszym programie... Czytaj więcej »
O rosnącej popularności piw bezalkoholowych, sukcesie tegorocznych nowości oraz o nieszablonowych kampaniach wizerunkowych rozmawiamy z Magdaleną Rzepką, Dyrektorem Marketingu w Van Pur. Czytaj więcej »
Hochland Polska prowadzi zrównoważony rozwój w kilku obszarach: rynek, środowisko, miejsce pracy, społeczeństwo. Firma od lat działa w sposób odpowiedzialny wobec pracowników, klientów, konsumentów i dostawców, co jest integralną częścią codziennego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Zakupy spożywcze robi tylko w ekstremalnych sytuacjach wielkiej potrzeby. Uwielbia kajaki, wędkowanie i czas spędzony z rodziną, a praca zawodowa daje mu energię i dużo satysfakcji. O ulubionych serach, oddaniu rodzinie i pięknych miejscach – rozmawiamy z Peterem Knauerem, Prezesem Zarządu Hochland Polska. Czytaj więcej »
Dbałość o środowisko to jeden z trendów, które można zauważyć w niemal każdej branży. Troska o naturę sprawia, że wielu producentów wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania mające wpływ na zmniejszenie powstających zanieczyszczeń. O nowym produkcie – Eco Paragonach – opowiada Mariusz Urbański, Prezes Zarządu w firmie PAPIRUS II STARGARD. Czytaj więcej »
Co cenią konsumenci w żywności, którą wybierają? Jak utrzymać wysoką jakość produktów i tym samym zaufanie klientów? O rynkowych trendach, tradycjach firmy oraz planach na przyszłość opowiada Rafał Walendzik, Managing Director w firmie HJ Heinz Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Eweliny Łukasiak, Junior Communication Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O zaletach stosowania octu, jego zdrowotnych właściwościach, a także o tym jak wybrać produkt najlepszej jakości opowiada Zenon Badyra, Director of Sales and Marketing w firmie KUHNE Polska, właściciela marek KüHNE i SUDECKI. Czytaj więcej »
O aktualnych trendach, wyzwaniach, a także o tym jak w obliczu coraz większych wymagań ze strony konsumenta utrzymać się wśród liderów rynku i skomponować wyjątkową ofertę, rozmawiamy z Mariuszem Rusinem, Prezesem Zakładów Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Sukces zależy od tego, co dzieje się w naszej głowie” Czytaj więcej »
Trzy pytania do Svetlany Vnučko, Marketing Managera w firmie Unitop kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska... Czytaj więcej »
O popularyzacji formatu 1-litrowej butelki dzięki marce Primavera, trendach na rynku i preferencjach konsumentów rozmawiamy z Leszkiem Rodakiem, Managing Directorem w firmie Polska Woda. Czytaj więcej »
Pasjonat wiedzy oraz wina. Członek Rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Autor wielu artykułów branżowych. Miłośnik sportów walki oraz narciarstwa alpejskiego. O pasjach przez wielkie P – rozmawiamy z Mariuszem Glenszczykiem, Prezesem Zarządu TiM. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Dominiki Igielińskiej, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
To ważny dzień dla branży rybnej – 27 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Rybołówstwa. Święto to ustanowiła w 1984 roku Światowa Konferencja ds. Rybołówstwa. Z tej okazji zapytaliśmy Kazimierza Kustrę, prezesa firmy SEKO SA, wiodącego polskiego przedsiębiorstwa rybnego, o plany i trendy na najbliższe lata. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...