Jak wybrać najlepszą białą kiełbasę? Jak powinna wyglądać, czym się cechuje i po czym ją poznać? Rozmawiamy z Emilią Woźniak, Szefową działu Kontroli Jakości w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego GROT. Czytaj więcej »
Jak wybrać najlepszą białą kiełbasę? Jak powinna wyglądać, czym się cechuje i po czym ją poznać? Rozmawiamy z Emilią Woźniak, Szefową działu Kontroli Jakości w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego GROT. Czytaj więcej »
Wzrost akcyzy to wyzwanie dla całej branży alkoholowej. Przed producentami czas zmian i analizy skutków wprowadzonej podwyżki. O obecnej sytuacji i przewidywanych konsekwencjach dla przemysłu spirytusowego rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim, Prezesem Stowarzyszenia Polska Wódka (PVA). Czytaj więcej »
O wyzwaniach na polskim rynku alkoholi oraz o wyjątkowym portfolio rozmawiamy z Joanną Dolęgą-Semczuk, Członkiem Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Logistyki w firmie Henkell Freixenet Polska. Czytaj więcej »
Dla mleczarni w Radzyniu opuścił ukochane Mazury, jednak wciąż jest bardzo mocno związany z tym regionem. Pasjonat serów, żeglarstwa, budowy łodzi oraz towarzysz długich podróży wspierający bliskich w ich pasjach. O najważniejszych zadaniach w zarządzaniu firmą, ulubionych miejscach oraz zajęciach po pracy rozmawiamy z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Jerzego Giersza, Sales and Marketing Directora w firmie Polska Woda, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Przyciąganie najlepszych kandydatów – szczególnie tych wyróżniających się nowoczesnym podejściem i ciekawych świata – to jedno z aktualnych wyzwań, które stoją przed zespołami HR praktycznie każdej branży! Dziś pracodawcy muszą stwarzać takie warunki pracy, które z jednej strony będą odpowiadać młodszym pokoleniom pracowników, ale będą też optymalne dla... Czytaj więcej »
O wyzwaniach na rynku, wprowadzonych nowościach, zrealizowanych celach i osiągnieciach w 2019 roku – jak również planach na 2020 rok – rozmawiamy z Marcinem Skowronem, Wiceprezesem Zarządu Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Czytaj więcej »
Latem spotkamy go na kempingu w Chałupach, gdzie „na sportowo” spędza czas z rodziną. Na co dzień to zapracowany, ale pełen pasji do tego co robi Prezes jednej z najprężniej rozwijających się firm branży zdrowej żywności. O ciężkiej i intensywnej, ale przyjemnej pracy, sportowych pasjach i produktach superfoods rozmawiamy z Michałem Czerwińskim, Prezesem Zarządu Purella. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Niesłuchowskiego, Marketing Director, Stock Polska, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Producenci jaj zakończyli rok 2019 rekordem: wielkość wolumenów i ceny sprzedaży, ostatni kwartał był najlepszym w skali dekady. W ciągu ostatnich miesięcy nie brakowało jednak wyzwań, głównie tych, związanych z coraz silniejszą presją rynku i wysokimi oczekiwaniami konsumentów. O tym, czy fermy są w stanie dostosować się do panujących obecnie trendów rozmawiamy z Barbarą... Czytaj więcej »
O nowych wyzwaniach, innowacyjnych produktach i doskonaleniu produkcji rozmawiamy z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn S.A. Czytaj więcej »
O sukcesach na niełatwym rynku słodyczy, największych wyzwaniach i trudnościach w branży, ogromnym znaczeniu innowacyjności w rozwoju portfolio, a także o celach zaplanowanych na 2020 rok rozmawiamy ze Stephane Tikhomiroff Dyrektorem Zarządzającym Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
„Mamy świadomość, że stawiamy poprzeczkę wysoko, ale też z szacunkiem podchodzimy do wciąż zmieniających się potrzeb konsumentów i trendów rynkowych. Podążając więc za jedyną stałą w życiu – zmianą, chcemy dalej rozwijać nasz słodki biznes” – podkreśla Jan Kolański, Prezes Grupy Colian, w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Zimą możemy ją spotkać na stokach słonecznej Italii, latem żegluje po Pojezierzu Iławskim, a urlop chętnie spędza na pewnej pięknej wyspie na Morzu Śródziemnym. O aktywnym wypoczynku w wielu odsłonach, a także o wielkim wyzwaniu, jakim jest kierowanie firmą rodzinną, rozmawiamy z Aleksandrą Świerczyńską. Czytaj więcej »
O rumuńskim rynku detalicznym i wymaganiach tamtejszego konsumenta w branży retail opowiada Sorin Trocaru, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Modern Expo Group Rumunia. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing DIAGEO kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O najszybciej rozwijającej się kategorii środków do prania oraz innowacyjnych rozwiązaniach rozmawiamy z Krzysztofem Brabanderem, Senior Brand Managerem w firmie Henkel. Czytaj więcej »
O nowych technologiach bankowych, innowacyjnych metodach płatności i przekorzystnej ofercie dla przedsiębiorców rozmawiamy z Marcinem Kołakowskim, Dyrektorem Biura Zarządzania i Rozwoju Segmentu Biznes z Banku Pekao S.A. Czytaj więcej »
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku ludzkość zużyła już tyle zasobów naturalnych, ile Ziemia może odnowić w ciągu roku. Priorytetem musi być ograniczenie globalnej konsumpcji, nie da się tego osiągnąć z dnia na dzień. Ale błędem byłoby nie próbować. Hochland zmniejsza zużycie zasobów tam, gdzie to możliwe. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
Trendy prozdrowotne od wielu lat cieszą się zainteresowaniem konsumentów. Oprócz unikania wysoko przetworzonej żywności coraz częściej wybiera się produkty nadzwyczaj bogate w witaminy i minerały. O tym, jak producenci żywności powinni przygotować się na nowe wyzwania rozmawiamy z Michałem Czerwińskim, Prezesem Zarządu Purella. Czytaj więcej »
Interaktywna gra strategiczna – tak żartobliwie określa zarządzanie firmą, której poświęcił blisko 30 lat swojego życia wprowadzając ją na szczyt bakaliowej piramidy. Choć wciąż aktywnie zarządza Spółką, stara się nadrabiać zaległości z młodości w zakresie podróży. O wizji, konsekwencji i determinacji w dążeniu do celu, a także o aktywnym przywództwie rozmawiamy... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Rodowita z Roztocza to nowość na sklepowych półkach. O początkach biznesu w Polsce opowiada Jack DeVito, Prezes firmy. Czytaj więcej »
O rosnącej świadomości konsumentów whisky, strategii marki oraz o rozwoju portfolio rozmawiamy z Anną Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing w firmie DIAGEO. Czytaj więcej »
O innowacyjności w sektorze Retail rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Zarządu Modern Czytaj więcej »
W wieku pięciu lat zaczął grać w szachy, ma słabość do Toskanii, a najbardziej dumny jest ze swojej rodziny. O osobistym trójkącie szczęścia, wyzwaniach zawodowych i sile rodzinnego biznesu rozmawiamy z Adamem Mokryszem, CEO w Grupie Mokate. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Arkadiusza Słoty, Senior Brand & Digital Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Barilla ma historię, która trwa od ponad 140 lat stając się nierozłącznym elementem włoskiej tradycji. Włosi jedzą makaron najczęściej na świecie a Barilla wytwarza produkty doskonałej jakości, które są dobre nie tylko dla nas, ale także dla naszej planety! Marcello Zaccaria - włoski kucharz opowiedział nam o swojej pasji do gotowania, Polakach i najpopularniejszym programie... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...