„Zamiast gotować, lepiej chillować!” – to hasło promujące nową linię produktów SEKO. Jest to odpowiedź na potrzeby młodego pokolenia, które szuka szybkich, ale pełnowartościowych posiłków. Czytaj więcej »
„Zamiast gotować, lepiej chillować!” – to hasło promujące nową linię produktów SEKO. Jest to odpowiedź na potrzeby młodego pokolenia, które szuka szybkich, ale pełnowartościowych posiłków. Czytaj więcej »
Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych! Czytaj więcej »
Tej jesieni na rynku Pet Food pojawił się nowy, polski producent, wprowadzając rewolucyjny produkt w branży FMCG – JOY&TOY! Czytaj więcej »
The House of Angostura® debiutuje limitowaną edycją Bitters Angostura®, aby upamiętnić jubileusz 200-lecia i uczcić niezwykłe dziedzictwo firmy. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem roku 2025 planowane jest wejście w życie systemu kaucyjnego. Piwniczanka bardzo świadomie włączyła się w budowanie nowo powstającego mechanizmu. Czytaj więcej »
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. Czytaj więcej »
Rabtrolley jest prawdopodobnie najbardziej znaną marką produkującą wózki sklepowe z tworzywa sztucznego pochodzącego w 100% z recyklingu. Kolekcja składa się z wytrzymałych, pięknie zaprojektowanych i łatwych w czyszczeniu wózków oraz koszyków sklepowych. W portfolio producenta znajdują się trzy główne linie surowców: Czytaj więcej »
Z początkiem października firma Iglotex rozpoczęła silną kampanię reklamową Pierogów z mięsem Proste Historie z nowym, pysznym farszem. Czytaj więcej »
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który nosi nazwę Chorten Arena. Czytaj więcej »
Fabryka Cukiernicza „Kopernik” to najstarszy producent pierników i wafli nie tylko w Polsce, ale także Europie, istniejąc na rynku od 1763 roku. Czytaj więcej »
Komagra, producent Oleju Polskiego, rusza z nową, ogólnopolską kampanią reklamową, promującą produkt powstający wyłącznie z polskiego rzepaku. Czytaj więcej »
Sonko to 30 lat doświadczenia i lider rynku w produkcji zdrowszych przekąsek opartych na ryżu. Czytaj więcej »
Pełnowartościowe dania z mięsa indyczego przygotowywane metodą sous vide to jedna ze specjalności firmy Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »
W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »
OREO przedstawia nową recepturę z jeszcze większą ilością kakao – teraz to najsmaczniejsze OREO ever! Czytaj więcej »
VEGETA rusza z loterią dla konsumentów – to wyjątkowa okazja, aby zakręcić smakiem ulubionych potraw i wygrać atrakcyjne nagrody, gdyż każdy los wygrywa! Czytaj więcej »
Odkryj wyjątkowy smak Jumi Jumi – owocowego napoju z zawartością 25% soku i 25% galaretki kokosowej nata de coco! Czytaj więcej »
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Czytaj więcej »
Linia produktów MOKATE w kategorii Miksów Kawowych w ostatnim roku przeszła totalną metamorfozę. Czytaj więcej »
Złoty Laur Klienta 2024 w kategorii „Dystrybutorzy z segmentu HoReCa” dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa, Złoty Laur Klienta dla marki własnej Topseller w kategorii „Jakość w najlepszej cenie”, Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla Selgros oraz tytuł Solidny Pracodawca Roku 2023 dla firmy Transgourmet Polska. 2024 rok przyniósł masę wyróżnień dla Transgourmet Polska... Czytaj więcej »
Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli influencerzy wraz z dziećmi. Odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące zasad żywienia dzieci udzieliła Michalina Klukowska,... Czytaj więcej »
Według najnowszego raportu Gemius 2024, konsumenci nadal preferują dostawę do automatów paczkowych przy zakupach online (81%), z wyraźną dominacją urządzeń Paczkomat® (88% wskazań). W przypadku zwrotów również preferują automaty paczkowe (36%), a Paczkomat® znajduje się na pierwszym miejscu z 82% wskazań. InPost w tym roku po raz pierwszy zajął miejsce lidera, z wynikiem 45%... Czytaj więcej »
Dzieci w Browarach Warszawskich nigdy się nie nudzą - 13 października, o godzinie 14:00 odbędzie się ostatni w tym sezonie plenerowy koncert „Jazz dla dzieci”. Wstęp jest bezpłatny. Czytaj więcej »
Odpowiedzi na to pytanie postanowiła udzielić firma Henkel poprzez akcję edukacyjną „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, której ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler i Ewa Pajor. Akcja ma na celu uzmysłowienie, jak codzienne dobre nawyki i wybór odpowiednich środków do sprzątania czy pielęgnacji może wpływać na to, jak będzie... Czytaj więcej »
Jak wynika z Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24, choć Polacy uwielbiają rodzimą kuchnię, coraz chętniej sięgają po przysmaki z różnych zakątków świata. Idealnym przykładem są pierogi. To z pozoru jeden z najprostszych przepisów, lecz każda kultura ma na niego swój własny pomysł – i zamyka w cieście i farszu swoje ulubione smaki. Dzień Pieroga obchodzony 8... Czytaj więcej »
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także... Czytaj więcej »
W 2023 roku sieć Lidl przekazała lokalnym oddziałom Fundacji Caritas ponad 38 ton żywności dla potrzebujących, o wartości ponad 1,3 mln złotych. Czytaj więcej »
Interaktywne ekspozycje, multimedialne atrakcje, możliwość dotykania, smakowania, wąchania. To tylko kilka powodów, które sprawiają, że muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel jest tak popularne. Potwierdzają to tłumy zwiedzających. Czytaj więcej »
4 października 2024 r. odbyło się uroczyste otwarcie nowego Muzeum Tyskich Browarów Książęcych. Historię serwuje się tu nowocześnie i z wielką pasją, zaś jej zgłębianie to fascynująca podróż w czasie przez cztery wieki warzenia „Złota Tychów”. Czytaj więcej »
Tegoroczne wydarzenia muzyczne Festiwal ŻYWIEC Męskie Granie 2024 i 30. Pol’and’Rock Festival po raz kolejny zakończyły się sukcesem, a Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa z satysfakcją podsumowują swoje zaangażowanie w te wyjątkowe wydarzenia. Jako oficjalni Partnerzy gastronomiczni, zapewnili smaczne jedzenie i zimne napoje zarówno artystom, jak i uczestnikom imprez. Czytaj więcej »
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale czy polskie...
Paweł Gaca, Prezes Zarządu SM Spomlek, w rozmowie z...
Wywiad z Joanną Dolęgą-Semczuk, Członkiem Zarządu...
Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...
„Startujemy z wyjątkową akcją społeczną „Beskidzkie...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
New York International Spirits Competition...
Retail przyszłości tworzy się już dziś! ...
Ten krok wpisuje się w szerszy ruch europejski, w ramach...
Jest lekkie, cudownie orzeźwiające, idealne zarówno do...
To kolejny krok w realizacji strategii...
Serek kremowy w trzech uwielbianych przez dzieci smakach:...
Poznaj nowy wymiar skyra w lżejszej wersji. Bakoma Skyr 0%...
Mlekpol rozszerza ofertę wysokobiałkowych jogurtów pitnych o...
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
W ramach kampanii Grupy Żywiec Trzymaj Pion pod hasłem...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...