Advertisement

Wywiady

  • Świat Barilli

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Wyjątkowa popularność włoskiej kuchni w Polsce nie ulega wątpliwości. Ogromną rolę odgrywają przede wszystkim wysokiej jakości produkty, dzięki którym przygotowanie potraw kuchni zagranicznych nie stanowi problemu. Symbolem kuchni włoskiej w Polsce jest marka Barilla, która sukcesywnie buduje swoją rozpoznawalność na rynku, o czym opowiada Damian Podawca, Marketing Manager w... Czytaj więcej »

  • Któż nie zna pianek Ptasie Mleczko® czy czekolady E.Wedel. Słodycze tej marki towarzyszą nam od pokoleń i niezmiennie wzbudzają skojarzenia z najpiękniejszymi chwilami dzieciństwa. O wyjątkowej historii marki znanej każdemu Polakowi opowiada Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Lotte Wedel. Czytaj więcej »

  • 30 lat firmy Tarczyński

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Branża mięsna na przestrzeni lat mocno ewoluowała. Wartością producentów okazują się specjalizacja i innowacyjność, a także stałe śledzenie potrzeb konsumentów i dostosowywanie do nich oferty. O 30 latach na rynku opowiada Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A. Czytaj więcej »

  • Grycan zawsze stawiał na wysoką jakość – dzięki temu marka zdobyła zaufanie klientów i od lat cieszy się ich uznaniem. Firma mimo przywiązania do tradycji idzie z duchem czasu proponując swoim odbiorcom niestandardowe połączenia smakowe i innowacyjne produkty. O połączeniu klasyki z najnowszymi trendami i oczekiwaniami nowoczesnych konsumentów rozmawiamy z Małgorzatą Grycan,... Czytaj więcej »

  • Lewiatan dla przedsiębiorców

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Sieci franczyzowe w Polsce rozwijają się bardzo dobrze. Dlatego, aby być konkurencyjnym na rynku, należy dbać o reklamę i atrakcyjność współpracy. O najnowszych działaniach sieci opowiada Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding S.A. Czytaj więcej »

  • Nathalie Sobieska, JNT Group, wina, alkohole, rynek spożywczy, FMCG, sprzedaż, handel, konsument, hurt, detal, przemysł spożywczy Czytaj więcej »

  • Według analiz rynkowych, w ub.r. było o ponad 17% mniej promocji w gazetkach niż w 2019 roku. Na rynku ubyło też samych publikacji – o 19,5%. Do tego sieci handlowe zmniejszyły liczbę ich stron oraz powierzchnię – o 20%. Powody tych wszystkich redukcji wyjaśnia Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w Grupie AdRetail. Tłumaczy również, dlaczego dyskonty przyjęły odwrotną... Czytaj więcej »

  • Automatyzacja i korzystanie z technologii stają się nie tylko ułatwieniem w biznesie, ale coraz częściej koniecznością, by zyskać przewagę konkurencyjną. O najnowszych narzędziach informatycznych wspierających sieci handlowe we współpracy z dystrybutorami i producentami opowiada Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Innowacyjność w sektorze transportu towarów jest przyszłością tej branży. W dobie coraz większej konkurencji i ciągle rosnących wymagań odbiorców ogromne znaczenie ma wprowadzanie wyspecjalizowanych usług. O transporcie w suchym lodzie opowiada Magdalena Bącalska, Prezes Dry Ice Zone. Czytaj więcej »

  • Lavazza – jakość i tradycja

    Wtorek, 16 marca 2021

    Lavazza – bezsprzecznie jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku marek w kategorii kawy. Przez lata umacnia swoją pozycję na rynku, dbając o utrzymanie wysokiej jakości. O jej historii i planach opowiada Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager marki Lavazza. Czytaj więcej »

  • Trendy to sprawa globalna

    Wtorek, 16 marca 2021

    W ostatnim czasie szczególnie duży nacisk kładzie się na zdrowie – zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Taki wniosek wynika z opublikowanej przez firmę Whole Foods Market listy Top 10 Food Trends. Czego zatem powinniśmy się spodziewać w kuchniach i na talerzach w 2021 roku? Na temat najnowszych trendów rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland... Czytaj więcej »

  • Logistyka przyszłości

    Wtorek, 16 marca 2021

    Branża logistyczna nieustannie się rozwija – nowe potrzeby, trendy, technologie – wszystko to wymaga dynamiki w działaniu i innowacyjności. O inwestycjach, również tych proekologicznych, zmianach w sektorze, a także najważniejszych wyzwaniach opowiada Mariusz Jóźwik, Regional Director – Warehousing, Co-Packing, Co-Manufacturing w firmie FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »

  • Rozwój i wsparcie sprzedaży

    Wtorek, 16 marca 2021

    Na rynku alkoholi w dalszym ciągu można spodziewać się rozwoju sektora premium. Dużym zainteresowaniem cieszą się trunki wysokiej jakości oraz smakowe propozycje, a kategorie te są coraz śmielej rozwijane przez producentów. O aktualnej sytuacji na rynku, a także wsparciu sprzedaży detalicznej opowiada Tomasz Dziubek, Dyrektor Sprzedaży w CEDC International. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pat Romanek, Członka Zarządu Butcher’s Pet Care kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »

  • Innowacyjność w sektorze transportu towarów jest przyszłością tej branży. W dobie coraz większej konkurencji i ciągle rosnących wymagań odbiorców ogromne znaczenie ma wprowadzanie wyspecjalizowanych usług. O transporcie w suchym lodzie opowiada Magdalena Bącalska, Prezes Dry Ice Zone. Czytaj więcej »

  • Konsolidacja sieci i stawianie na lokalne potrzeby konsumentów jest szansą na rozwój polskiego handlu, a także na zwiększenie jego konkurencyjności. O zaletach funkcjonowania w takiej formie, a także obecnym stanie krajowej gospodarki opowiada Olgierd Rodziewicz-Bielewicz, Prezes Zarządu Polskiej Grupy Detalistów. Czytaj więcej »

  • Ubiegły rok był dla wszystkich nie najlepszy – kto mógł przewidzieć ogólnoświatową pandemię, która będzie miała ogromny wpływ na całe nasze życie. Pomimo to warto pomyśleć o tym, co przed nami. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Zmiany na rynku alkoholi

    Piątek, 19 lutego 2021

    Branża alkoholowa stoi obecnie przed licznymi wyzwaniami. Zmieniające się trendy konsumenckie, niepewność w kwestii obostrzeń związanych z pandemią czy liczne obciążenia podatkowe to tylko część z nich. O prognozach rynkowych opowiada Krzysztof Kouyoumdjian, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych w firmie CEDC International. Czytaj więcej »

  • Polska Wódka jest wyjątkowym produktem, jej szczególny charakter podkreśla obecność na liście chronionych oznaczeń geograficznych obok chociażby szkockiej whisky czy francuskiego koniaku. Doczekała się też własnego dnia, który możemy świętować 13 stycznia. O branży spirytusowej – jej zmaganiach z pandemią, nowymi przepisami prawnymi i zmianami zachowań konsumenckich –... Czytaj więcej »

  • Ożywienie i inspirujące nowości – na polskim rynku słodyczy z pewnością tego nie zabraknie. Rok 2021, po stagnacji minionych miesięcy, wypełnią innowacyjne projekty i zmiany. O pokłosiu pandemii i planach firmy opowiada Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Jakuba Ziemkowskiego, Terenowego Kierownika Sprzedaży firmy VOG Polska, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Ambitne plany Hochland w Kaźmierzu!

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    Prawdziwy raj dla wszystkich fanów sera otworzył swoje drzwi w Kaźmierzu, w którym znajduje się główna siedziba Hochland Polska. Powstało tam miejsce, gdzie każdy miłośnik tych produktów znajdzie coś dla siebie. Sklep CHLEB & SER zlokalizowany jest na terenie, który Hochland w maju tego roku kupił od Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej „Jana”, położonej w Kaźmierzu,... Czytaj więcej »

  • JNT Group w kolejny rok wchodzi z nowymi pomysłami i nowościami, które już odnotowują sukcesy, a także silną strategią rozwoju całej firmy. Mimo pandemicznych spadków w branży przedsiębiorstwu udało się utrzymać stabilną pozycję i wypromować celebrację picia wina w domowym zaciszu. O rynkowych trendach, nowościach w portfolio, a także planach na 2021 rok rozmawiamy z... Czytaj więcej »

  • Pandemia przyniosła wiele trudności w niemal wszystkich branżach, jednak jednocześnie podkreśliła wagę takich wartości jak wysoka jakość, dbałość o bezpieczeństwo produkcji, a także wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów. O strategicznej pozycji jaj na polskim rynku, trendach i nowej marce KOKO opowiadają Patrycja Pachura-Kujawska i Maciej Kujawski, właściciele firmy... Czytaj więcej »

  • Podsumowanie roku okiem Millano

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    O nieprzewidywalnych zdarzeniach i wyzwaniach w 2020 roku oraz planach na nowy rok rozmawiamy z Marcinem Adlerem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w Millano Sp. z o.o. SKA. Czytaj więcej »

  • Za nami trudny rok. Wielu przedsiębiorców przygotowuje się do okresu „po pandemii”, analizuje pomysły na wyróżnienie się na rynku i odrobienie strat. Jednym ze sposobów są licencje, które pomagają nawiązać silną więź emocjonalną z daną grupą docelową. W temat wprowadza nas Magdalena Gorzkowska – Chief Licensing Officer w BRANDtoBRAND. Czytaj więcej »

  • „Pszczółka” nie zwalnia tempa!

    Niedziela, 17 stycznia 2021

    Właściwa strategia i polityka firmy potrafią przynieść satysfakcjonujące wyniki nawet podczas kryzysu. O trudach roku 2020, planach na przyszłość i wyjątkowym portfolio produktowym rozmawiamy z Andrzejem Łopackim, Prezesem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • O pozycji alkoholi z segmentu premium, aktualnych trendach na rynku, a także wódce Beluga opowiada Przemysław Pawlak, Senior Brand Manager w Stock Polska. Czytaj więcej »

  • Walka ze szkodnikami oraz wirusami i bakteriami nie musi być skazana na niepowodzenie dzięki odpowiednim środkom. O ofercie dopasowanej do potrzeb rynku opowiada Piotr Dzik, Prezes Zarządu VACO Retail. Czytaj więcej »

więcej artykułów