13 kwietnia 2025 r. w malowniczej Iławie rozpocznie się 10. edycja największego cyklu wyścigów kolarstwa górskiego w północno-wschodniej Polsce – Łaciate Mazury MTB. Czytaj więcej »
13 kwietnia 2025 r. w malowniczej Iławie rozpocznie się 10. edycja największego cyklu wyścigów kolarstwa górskiego w północno-wschodniej Polsce – Łaciate Mazury MTB. Czytaj więcej »
Dwa smaki marki Soplica – Soplica Gorzka oraz Soplica Gorzka z miętą – zdobyły miejsca na podium w prestiżowym konkursie The Spirits Business Spring Tasting 2025, potwierdzając swoją wyjątkową pozycję wśród najlepszych trunków na świecie. Soplica Gorzka z miętą została nagrodzona złotym medalem, a klasyczna Soplica Gorzka sięgnęła po srebro. Czytaj więcej »
Program „Bezpieczny Start”, prowadzony przez Żabkę od sierpnia ubiegłego roku, wspiera osoby chcące rozpocząć własną działalność. Do końca 2024 roku 57 uczestników otworzyło sklepy franczyzowe, a w tym roku kolejnych 25 osób zdecydowało się na podjęcie współpracy z siecią po ukończeniu programu. To pokazuje, że odpowiednie wsparcie i przygotowanie do zmiany zawodowej... Czytaj więcej »
„Superprodukt Świata Kobiety” to konkurs organizowany przez miesięcznik „Świat Kobiety” już od 18 lat. W tym roku w gronie laureatów znalazł się puszysty serek Almette z kolorowym pieprzem, który zdobył wyróżnienie w kategorii „Żywność – Dania gotowe i do szybkiego przygotowania”. Czytaj więcej »
Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Firma otwiera dziesiąty sklep w Poznaniu, w województwie wielkopolskim. Tym samym marka mocno podkreśla rozwój Action w naszym kraju, zwiększając łączną liczbę sklepów Action w Polsce do 400. Czytaj więcej »
4 i 5 kwietnia w całej Polsce odbędzie się Wielkanocna Zbiórka Żywności organizowana przez Banki Żywności. To wyjątkowa inicjatywa, która co roku pomaga tysiącom osób w trudnej sytuacji życiowej. Sieć Netto po raz kolejny angażuje się w akcję, umożliwiając swoim klientom wsparcie potrzebujących poprzez przekazanie produktów spożywczych. Czytaj więcej »
Lidl Polska i WWF Polska wspólnie promują świadome odżywianie, łącząc siły w celu wspierania zrównoważonego rozwoju. Sieć i Fundacja zrealizowały m.in. ogólnokrajową kampanię promująca dietę planetarną, która objęła zasięgiem ok. 10 mln konsumentów oraz 17 tys. uczniów szkół podstawowych. Podejmują konkretne działania przyczyniające się do ochrony ekosystemów.... Czytaj więcej »
Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów w przedświąteczną niedzielę handlową i przygotowuje specjalne oferty na cały weekend. 13 kwietnia ponad 3300 placówek sieci będzie czynnych aż do godziny 22:00. Dodatkowo, przez cały weekend w sklepach sieci będą obowiązywać specjalne promocje Czytaj więcej »
Nowe placówki sieci Lidl powstają zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Już w najbliższy czwartek, 3 kwietnia br., zostanie otwarty sklep Lidl we wsi Marcinkowo w gminie Mrągowo. Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy od godziny 6:00. Czytaj więcej »
Dla najmłodszych pokoleń Żabka istnieje od zawsze – urodzeni po 1998 roku, kiedy sieć powstała, nie znają świata bez niej. Teraz marka reaktywuje poprzednie kultowe logo i wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki. Czytaj więcej »
W ramach wielkanocnej akcji marka Pudliszki, należąca do Kraft Heinz Polska, przekaże równowartość 500 000 posiłków najbardziej potrzebującym. Inicjatywa jest realizowana we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności, która od lat chroni żywność przed zmarnowaniem i przekazuje ją osobom w trudnej sytuacji życiowej. Czytaj więcej »
1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to,... Czytaj więcej »
Z okazji Światowego Miesiąca Świadomości Autyzmu ALDI rozszerza swoje wsparcie dla osób neuroróżnorodnych i wprowadza 2 kwietnia Całodniowe Ciche Godziny we wszystkich ponad 360 sklepach w Polsce. Czytaj więcej »
W sercu zakładu produkcyjnego w Tymbarku od prawie 30 lat swoje miejsce znajduje wyjątkowy mieszkaniec – bocian biały, symbolizujący związek marki Tymbark z naturą. Firma produkująca kultowe soki i napoje zdecydowała się na inwestycję i rozbudowę zakładu, zatroszczyła się o bocianie gniazdo, przenosząc je w bezpieczne miejsce na terenie. Czytaj więcej »
2 kwietnia to wyjątkowa data, ponieważ obchodzony jest wtedy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, ustanowiony przez ONZ. Jego celem jest zwiększenie wiedzy na temat spektrum autyzmu oraz promowanie akceptacji i wsparcia dla osób neuroróżnorodnych. Lidl Polska każdego dnia dba, by zakupy były komfortowe dla wszystkich klientów, a od 2019 roku prowadzi inicjatywę „Ciche godziny”,... Czytaj więcej »
Wraz z początkiem wiosny, Carrefour wprowadza do swojej oferty ponad 3000 nowości produktowych w kategorii food oraz non-food. Wszystkie nowe produkty zyskają specjalne, różowo-żółte oznaczenia, dzięki którym klienci będą mogli łatwo odnaleźć je na półkach. Carrefour uruchomił też specjalną szybką ścieżkę dla dostawców i producentów, aby ułatwić im wprowadzanie i... Czytaj więcej »
Biedronka kontynuuje ekspansję. Tylko w marcu otworzy 11 nowych punktów, a w duchu wiosennych porządków sieć udostępni 26 placówek po kompleksowej modernizacji. Czytaj więcej »
ALDI konsekwentnie realizuje plan ekspansji na 2025 rok, który zakłada utworzenie ok. 60 nowych placówek. Już w środę, 26 marca swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep ALDI w Czechowicach-Dziedzicach. Zaledwie dzień później, 27 marca, sieć zadebiutuje w Brzezinach, będzie to 26 sklep w województwie łódzkim i 366. w skali całego kraju. Czytaj więcej »
28 i 29 marca 2025 roku klienci 115 sklepów Netto w całej Polsce będą mogli przyłączyć się do 26. edycji ogólnopolskiej zbiórki żywności „Tak. Pomagam!”, organizowanej przez Caritas Polska wraz z Caritas diecezjalnymi. Czytaj więcej »
Wystartowała piąta edycja akcji „Kobiety Almette”. W tegorocznej odsłonie marka skupia się na najważniejszym posiłku dnia – śniadaniu, a projekt nosi nazwę „Klub Śniadaniowy Kobiet Almette”. Tym razem ambasador Almette, David Gaboriaud, spotka się z wyjątkowymi kobietami. Pierwszą z nich jest dziennikarka telewizji śniadaniowej, gwiazda programu „Dzień Dobry TVN”,... Czytaj więcej »
SPAR otworzył kolejny nowy sklep – tym razem w Kłodzku, przy ul. Lutyckiej 25. To ważne wydarzenie dla regionu, który był zniszczony w trakcie powodzi w 2024 roku – sklep szybko odbudował się jako jeden z pierwszych w tej okolicy. Czytaj więcej »
Carrefour przejął sklep od swojego dyskontowego rywala, unowocześnił i urządził zgodnie z najnowszą wizją kids-shopu przyszłości, aby poprzez zabawę, uczyć najmłodszych jak być świadomymi konsumentami, zdrowo się odżywiać i dbać o środowisko naturalne. Czytaj więcej »
Każdego dnia miliony litrów zużytego oleju kuchennego (UCO) trafiają do śmieci lub kanalizacji, nierzadko przyczyniając się do problemu zatkanych rur. W ten sposób marnuje się cenny surowiec – wskazują pomysłodawcy projektu Olejomaty. Jego celem jest ułatwienie konsumentom oddawania zużytego oleju kuchennego do specjalnych maszyn, a następnie przetworzenie surowca m.in. na... Czytaj więcej »
27 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Sera – wyjątkową okazję, by docenić jeden z najbardziej uniwersalnych i uwielbianych produktów na świecie. Dzień ten to nie tylko święto smaku, ale również tradycji, które od wieków towarzyszą produkcji serów w różnych częściach globu. Czytaj więcej »
27 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Sera. To święto jednego z najbardziej lubianych i wszechstronnych produktów spożywczych, który towarzyszy ludziom na całym świecie. O tak wyjątkowym dniu pamięta Hochland Polska – jeden z liderów rynku w kategorii serów. Firma w swojej ofercie posiada zarówno puszyste sery twarogowe, jak i aksamitne serki kremowe, klasyczne twarde... Czytaj więcej »
Z początkiem 2025 roku PURINA, jedna z wiodących marek karm dla zwierząt, rozpoczęła długofalową współpracę ze Stowarzyszeniem Zwierzęta Ludziom, które wspiera osoby chore m.in. poprzez zajęcia dogoterapii i felinoterapii. Partnerstwo pozwala na realizację celów organizacji, rozwój działań w placówkach medycznych oraz zapewnienie pomocy większej liczbie pacjentom. Czytaj więcej »
Z początkiem 2025 roku marka Grycan zmodernizowała dwie warszawskie lodziarnio-kawiarnie – w Factory Annopol oraz CH King Cross Praga. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »
Z okazji Światowego Dnia Wody sieć sklepów Biedronka ogłosiła nawiązanie partnerstwa z Operacją Czysta Rzeka – największą inicjatywą społecznego sprzątania rzek w Polsce. Czytaj więcej »
Marka funkcjonalnych napojów BLITZbee ogłasza rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer (CAO) – nową rolę ambasadora marki, która łączy podróże, rozwój osobisty i aktywny styl życia. Na zwycięzcę czeka inspirujące doświadczenie, które stanie się połączeniem przygody, sportu i pracy nad własnym ciałem oraz umysłem. Czytaj więcej »
19 marca 2025, w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbyły się kolejne warsztaty z cyklu „Masterclass” zorganizowane przez Akademię Hochland Professional. Dwa intensywne moduły stwarzały okazje do networkingu z profesjonalistami HoReCa, wymiany doświadczeń i budowania relacji biznesowych. Tematami wiodącymi były sery w sushi oraz w karcie śniadaniowej i... Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...