Z rynku FMCG

  • Jasny lager to najpopularniejszy gatunek piwa w historii światowego piwowarstwa. Niezależnie od trendów na nowe piwne style niezmiennie jest najbardziej lubianym piwem na świecie. Czytaj więcej »

  • PINTA wybrała amerykańskie chmiele

    Piątek, 04 listopada 2022

    Ekipa rzemieślniczego Browaru PINTA, jako pierwsza z Polski, wzięła udział w Hop Selection Yakima Chief Hops, dorocznej selekcji amerykańskich chmieli z ostatnich zbiorów w Dolinie Yakima. Dzięki temu już wiadomo, jakimi amerykańskimi chmielami i z których plantacji PINTA będzie chmielić większość swoich piw w 2023 roku. Czytaj więcej »

  • Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) apeluje o pilne zakończenie prac nad wdrożeniem w Polsce systemu kaucyjnego. Jest to ważne dla bezpieczeństwa surowcowego Polski, rozwoju gospodarki o obiegu zamkniętym, redukcji importu i ponownego wykorzystania surowców, które zostały już wprowadzone na rynek. Biorąc pod uwagę aktualną sytuację międzynarodową oraz ciągle obecne w... Czytaj więcej »

  • Gorący sezon na gorące napoje

    Czwartek, 03 listopada 2022

    Gourmet Foods - dystrybutor marek Dilmah, Fabbri i Saquella, proponuje atrakcyjne rozwiązanie biznesowe, które podwyższy wartość rachunku, odświeży kartę menu, a dzięki różnorodności oferty - trafi w gusta wszystkich miłośników oryginalnych napojów. Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja Dni Herbaty, czyli dedykowanego branży gastronomicznej projektu jesienno-zimowego. Czytaj więcej »

  • Jakie wina kupują Polacy?

    Środa, 02 listopada 2022

    Kiedy myślimy o krajach winiarskich, na myśl przychodzą nam takie państwa jak Francja, Włochy, czy Hiszpania. Gdy jednak spojrzymy na wybory zakupowe Polaków, okaże się, że bardzo chętnie sięgamy także po wina z Gruzji, Mołdawii, a nawet z Niemiec i z Czech. Czytaj więcej »

  • Ponad 1,5 mln euro kosztowała nowa, czwarta już linia krojenia wędlin, którą Drobimex właśnie uruchomił w goleniowskim Zakładzie Przetwórstwa. Zaawansowana technologicznie maszyna umożliwi spółce zwiększenie produkcji wyrobów plastrowanych o dodatkowe 150 ton miesięcznie. To kolejny etap największej w historii firmy inwestycji w modernizację zakładów, której łączna... Czytaj więcej »

  • Sposób w jaki jemy, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i środowisko. Lidl przyjął właśnie międzynarodowy pakiet rozwiązań, mających na celu wspieranie świadomego odżywiania. Działania sieci pomogą konsumentom w podejmowaniu decyzji o zakupie zdrowych i zrównoważonych produktów. Lidl pracuje również nad rozbudowaną wersją polityki zakupowej dot. świadomego odżywiania,... Czytaj więcej »

  • W najnowszym rankingu Koszyka Zakupowego Agencji ASM za wrzesień 2022 r. firma ponownie zajęła pozycję lidera, z najtańszym koszykiem zakupowym wśród sieci handlowych w Polsce. Równocześnie, w ramach trwającej obecnie kampanii „Koszyk oszczędności Auchan”, każdego tygodnia firma dzieli się z konsumentami nowymi podpowiedziami, jak korzystać z proponowanych przez sieć... Czytaj więcej »

  • Marka Tyskie razem z PGE Narodowym i ZPR otwierają bar sportowy o nazwie Strefa Kibica Sports Bar, żeby fani sportowych emocji, mogli w stolicy oglądać mecze w odpowiednich warunkach i dzielić się wrażeniami – chociażby podczas zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Czytaj więcej »

  • Polscy konsumenci coraz częściej na sklepowych półkach poszukują produktów charakteryzujących się czystą etykietą, wysoką jakością i lokalnym pochodzeniem. Nie chcemy już żywności, która na opakowaniu zawiera skomplikowane informacje i niezrozumiałe skróty. Czytaj więcej »

  • Polscy dostawcy biorą udział w kolejnej edycji organizowanego przez Carrefour konkursu International Food Transition Awards. Klienci sieci mogą oddawać głosy na swoje ulubione produkty do 6 listopada. Zwycięskie produkty będą wyróżnione przez specjalną ekspozycję, która będzie widoczna przez rok w sklepach i w Internecie. Czytaj więcej »

  • Popularność kimchi nad Wisłą szybko rośnie, choć w porównaniu z kuchnią włoską, chińską czy hiszpańską jest to produkt na naszym rynku młody. Sprawdza się zarówno jako samodzielna przekąska, jak i dodatek do dań, również tradycyjnych polskich. Polskich konsumentów przekonuje do kimchi nie tylko smak i upodobanie do kiszonek, ale też jego prozdrowotne właściwości.... Czytaj więcej »

  • Kapsułki do prania Dash Alpen Frische 3w1 laureatem prestiżowego wyróżnienia w konkursie Złote Innowacje 2022! Ich wyjątkowy i skoncentrowany skład gwarantuje wysoką skuteczność prania już od 30°C przy minimalnym zużyciu wody. Czytaj więcej »

  • Kolejne 3 sklepy SPAR w sieci

    Poniedziałek, 24 października 2022

    Kolejne sklepy SPAR dołączyły do sieci SPAR – dwie placówki SPAR Mini w Katowicach i Rudzie Śląskiej, a także format SPAR w Strzelcach Opolskich. SPAR Mini w Katowicach znajduje się przy ul. Łabędziej 11 i ma powierzchnię sprzedaży 105 m2. Sklep znajduje się na parterze budynku wielorodzinnego, na osiedlu Zgrzebnioka. W asortymencie można znaleźć oryginalne włoskie produkty:... Czytaj więcej »

  • Czy można prowadzić wydajną produkcję zwierzęcą w sposób zrównoważony i z korzyścią dla lokalnej społeczności? Jeden z członków Polpig - Przedsiębiorstwo Rolne "Goodvalley" nie tylko pokazuje, że można, ale również udowadnia, że taka produkcja może być zyskowna. Czytaj więcej »

  • Targi Franczyza to spotkanie przedstawicieli kilkuset firm franczyzowych z tysiącami osób zainteresowanych tym modelem biznesowym. Żabka Polska została Partnerem Strategicznym 20. edycji wydarzenia. Firma przygotowała specjalną ofertę dla uczestników Targów, którzy rozpoczną z nią biznes do końca br. Tegoroczna odsłona targów odbywa się w dniach 20-22 października w Pałacu... Czytaj więcej »

  • O przekąskach dla dzieci

    Czwartek, 20 października 2022

    Chrupiące, soczyste, słone, ciągnące, zdrowe, tłuste. To tylko kilka cech produktów, które mogą być przekąskami. W świecie nauki sprawa podjadania przekąsek jest nadal dyskutowana i wielowątkowa. O tym czy są zdrowe czy nie często decyduje definicja podjadania i rodzaj przekąski. Najbardziej klasyczną definicją i kojarzącą się ze słowem “podjadanie” jest jedzenie... Czytaj więcej »

  • W momencie, gdy w niektórych częściach świata ludzie głodują, w innych regionach do kosza trafiają tony żywności. W samej Polsce, co sekundę marnowane są blisko 153 kg jedzenia, z czego aż 92 kg to straty w polskich domach*. W zmianę tej sytuacji angażuje się coraz więcej podmiotów, w tym firma DANONE, która eliminuje marnotrawstwo na wszystkich etapach powstawania produktów.... Czytaj więcej »

  • W związku z nadzwyczajnym zainteresowaniem, jakim w ciągu ostatnich dwóch lat cieszyły się francuskie edycje konkursu na projekty lokalnych inicjatyw stowarzyszeniowych pt. Ensemble pour la transition alimentaire, Fundacja Carrefour postanowiła wdrożyć ten model w ośmiu innych krajach Grupy Carrefour: Argentynie, Belgii, Brazylii, Włoszech, Polsce, Rumunii, Hiszpanii i na Tajwanie.... Czytaj więcej »

  • Grupa Muszkieterów otworzyła 6 października br. nową stację paliw w Strzelcach Opolskich w województwie opolskim. Jest to 69. stacja Intermarché w Polsce i czwarta uruchomiona od początku roku. Kolejnym otwarciem Muszkieterowie umacniają swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji benzynowych. Czytaj więcej »

  • Marka Czas na Herbatę obchodzi 25-lecie

    Wtorek, 18 października 2022

    Największa sieć herbaciana w Polsce, Czas na Herbatę, obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Stworzona ćwierć wieku temu przez małżeństwo Agatę i Jakuba Szurlejów, obecnie posiada 83 salony w kraju, a rocznie obsługuje 725 tysięcy klientów. O powstaniu marki, o tym jak przez ten czas zmieniał się rynek oraz o planach na najbliższe lata opowiada Tomasz Ronczewski, Dyrektor... Czytaj więcej »

  • Jakie są żywieniowe nawyki pracujących?

    Wtorek, 18 października 2022

    Firma Dailyfruits we współpracy z Instytutem Medycyny Pracy im. prof. J.Nofera zrealizowała drugą edycję badania „Żywieniowe nawyki pracujący Polaków 2022”. Celem badania było poznanie nawyków i przekonań żywieniowych polskich pracowników. Sprawdzono jakość ich codziennej diety oraz postawy wobec jedzenia zarówno w miejscu pracy uwzględniając tryb zdalny i stacjonarny, jak... Czytaj więcej »

  • Na początku października 2022 roku ruszyła II. ogólnopolska edycja programu edukacyjnego „Velvet. Piątka dla Natury”. Celem przedsięwzięcia jest wspieranie edukacji ekologicznej na etapie wczesnoszkolnym, a także inspirowanie i aktywizowanie uczniów, nauczycieli oraz rodziców do wspólnego działania na rzecz ochrony środowiska. Podobnie, jak w ubiegłym roku, nauczyciele klas... Czytaj więcej »

  • Herbapol-Lublin S.A. uruchamia profil na Tik Toku

    Poniedziałek, 17 października 2022

    Działając w zgodzie z najnowszymi trendami, Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna komunikację na Tik Toku. Marka uruchomiła tam swój profil @herbapol_masztownaturze, na którym regularnie pojawiać się będą angażujące i przygotowane w lekkiej formie filmiki. Herbapol zapowiada systematyczny rozwój tego kanału komunikacji. Czytaj więcej »

  • Sklep ABC w Lesznie w nowej odsłonie

    Poniedziałek, 17 października 2022

    Sieć ABC, działająca w ramach Grupy Eurocash od półtora roku prowadzi proces remodelingu swoich sklepów. Już 1200 lokalizacji w całej Polsce miało swoją premierę w nowej odsłonie. W połowie października dołączył do nich sklep ABC w Lesznie, którego właściciel przeprowadził remodeling… dzięki wygranej w konkursie sieci, zorganizowanym podczas tegorocznego e-Kongresu... Czytaj więcej »

  • Rusza nowa edycja programu #YouthEmpowered

    Poniedziałek, 17 października 2022

    Niemal 5000 młodych osób z Polski i krajów bałtyckich spotkało się 13 października, by oficjalnie rozpocząć kolejną edycję #YouthEmpowered – programu, w ramach którego Coca-Cola HBC wspiera młodzież w wyborach edukacyjnych i zawodowych. Wraz z lokalnymi partnerami, przygotowano dla uczestników pełne inspiracji i praktycznych informacji spotkania z przedstawicielami świata... Czytaj więcej »

  • ID Logistics, międzynarodowy lider logistyki kontraktowej, podpisał nowy kontrakt z Nutrabolt, producentem napojów energetycznych. W ramach współpracy partnerskiej operator odpowiada za zarządzanie operacjami logistycznymi i usługami co-packingu w centrum dystrybucji w stanie Nowy Jork (USA). Czytaj więcej »

  • Rosnące koszty utrzymania szczególnie uderzają w najuboższych – przybywa osób, które nie mają wystarczających środków na zakup żywności. Pogarszająca się sytuacja jest wyzwaniem m.in. dla organizacji pomocowych. Aby je wesprzeć, Fundacja Biedronki uruchomiła program „Żywnościowy SOS”. Do rozdysponowania są ponad 4 miliony złotych. Czytaj więcej »

  • Trzy złote miecze Klubu Twórców Reklamy KTR 2022 trafiły do marki Tyskie za kampanię „Świąteczny pociąg z Tyskim w Żywcu”. Projekt zrealizowany w 2021 r. powstał we współpracy z agencjami: Gong, The Production i Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zwycięzców ogłoszono 8 października br. Czytaj więcej »

  • Maspex z 10 nominacjami w konkursie EFFIE AWARDS

    Środa, 12 października 2022

    Cztery marki należące do Grupy Maspex otrzymały nominacje w ośmiu kategoriach tegorocznej edycji konkursu. O prestiżową nagrodę powalczą: Tymbark, Kubuś, Lubella i Tiger. To ogromny sukces i wyróżnienie dla Maspeksu – jako polskiej firmy. Czytaj więcej »

więcej artykułów