Nieskategoryzowane

  • Piknik dla klientów Sklepu Polskiego

    Wtorek, 11 sierpnia 2009

    31 lipca w Wartkowicach odbył się piknik dla klientów tamtejszego Sklepu Polskiego. Sklep został otwarty w czerwcu br., dzięki licznym działaniom promocyjnym, bardzo miłej obsłudze i szerokiemu asortymentowi cieszy się dużą rzeszą klientów. Czytaj więcej »

  • Nowy supermarket Bomi w Warszawie

    Wtorek, 11 sierpnia 2009

    W sobotę 22 sierpnia zostanie otwarty nowy supermarket Bomi w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 22. Czytaj więcej »

  • Spadek przychodów Belvedere

    Wtorek, 11 sierpnia 2009

    Przychody grupy Belvedere, producenta i dystrybutora alkoholi, spadły w I półroczu 2009 roku o 25,6 proc. do 426 mln euro, a w samym drugim kwartale wyniosły 233,6 mln euro po spadku o 23,8 proc. rdr. Czytaj więcej »

  • Zwolnienia w Ruchu

    Wtorek, 11 sierpnia 2009

    Ruch chce zwolnić 764 osoby, czyli 16,4 proc. zatrudnionych. Koszt redukcji zatrudnienia wyniesie 35,7 mln zł, z czego spółka utworzyła w 2008 roku 22,12 mln zł rezerwy na ten cel. Po zmniejszeniu zatrudnienia oszczędności w kosztach wynagrodzeń wyniosą 3 mln zł miesięcznie. Czytaj więcej »

  • Polskie Smaki Regionów

    Wtorek, 11 sierpnia 2009

    Żywność wykonana według tradycyjnych receptur staje się coraz bardziej popularna wśród polskich konsumentów. Poszukiwane są produkty o oryginalnym smaku, wytwarzane na podstawie przepisów od lat udoskonalanych przez lokalnych producentów. Produkty regionalne są jednak mało znane, często trudno dostępne w sklepach i sieciach handlowych. Czytaj więcej »

  • Oscypek to drugi polski produkt, którego nazwa została zarejestrowana przez Komisję Europejską jako chroniona nazwa pochodzenia. Od momentu rejestracji, tj. od 13 lutego 2008 r. tylko producenci, którzy wytwarzają ten produkt zgodnie ze specyfikacją zatwierdzoną przez KE, mogą go sprzedawać pod nazwą oscypek. Czytaj więcej »

  • Jubileuszowa Konferencja eLDe

    Wtorek, 11 sierpnia 2009

    10 września odbędzie się X Jubileuszowa Ogólnopolska Konferencja Franczyzobiorców i Partnerów Handlowych Polskiej Sieci Handlowej eLDe. Czytaj więcej »

  • Prymat wdrożył system SAP

    Poniedziałek, 10 sierpnia 2009

    Prymat, producent przypraw sypkich, zakończył wdrożenie systemu SAP. W najbliższych miesiącach planowany jest tzw. roll-out, czyli przeniesienie wzorca systemu na pozostałe spółki Grupy Prymat, czyli SMAK w Polsce oraz Pekny-Unimex w Republice Czeskiej. Czytaj więcej »

  • 67 Bricomarché

    Poniedziałek, 10 sierpnia 2009

    Sieć supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché powiększyła się o kolejną placówkę. 5 sierpnia otwarto sklep w Szamotułach (woj. wielkopolskie). Wraz z nowym otwarciem do sieci należy już 67 Bricomarché. W związku z intensywną ekspansją sieć jest liderem pod względem ilości supermarketów dla majsterkowiczów i... Czytaj więcej »

  • Nowi najemcy w Galerii Niwa w Oświęcimiu

    Piątek, 07 sierpnia 2009

    Firma Master Management, która jest odpowiedzialna za wynajem centrum handlowego Galeria Niwa w Oświęcimiu, podpisała kolejne umowy najmu powierzchni handlowej z następującymi firmami: WOJAS, Altero, Hammurabi i Coffee Travel. W chwili obecnej ponad 90 proc. powierzchni w Galerii Niwa zostało wynajęte. Czytaj więcej »

  • ProLogis, globalny dostawca obiektów dystrybucyjnych, wynajął 5 500 metrów kwadratowych w ProLogis Park Wrocław III firmie Kermi. Agencja Nieruchomości Cuhsman & Wakefield pośredniczyła w zawarciu transakcji. Czytaj więcej »

  • Utrzymujący się od jesieni 2007 roku kryzys na światowym rynku mleka przejawiający się gwałtownym spadkiem cen produktów mleczarskich nie ominął również Polski. Krajowa branża mleczarska w dużym stopniu uzależniona od eksportu (szacuje się, że ok. 20 proc. produkcji mleczarskiej w Polsce kierowane jest za granicę), stojąc w obliczu zagrożenia znacznego... Czytaj więcej »

  • Pierwszy września coraz bliżej. By powrót do szkoły nie nadwerężył zbytnio domowych budżetów, firma Procter&Gamble wraz z hipermarketami Carrefour przygotowała specjalne konkursy i akcje instorowe. Czytaj więcej »

  • Nowy Prezes w Cadbury Wedel

    Czwartek, 06 sierpnia 2009

    1 sierpnia br. Paweł Szcześniak zastąpił Ruslana Kinebasa na stanowisku Prezesa Zarządu Cadbury Wedel Sp. z o.o. Dotychczasowy prezes firmy obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Cadbury Rosja. Czytaj więcej »

  • Grolsh w rękach Kampanii Piwowarskiej

    Czwartek, 06 sierpnia 2009

    1 sierpnia b.r. Kompania Piwowarska S.A. przejęła od CEDC dystrybucję piwa Grolsch na terenie Polski. Ta holenderska marka piwna istnieje od 1615 roku i kierowana jest do młodych, niezależnych osób. Grolsch obecny jest już w 90 krajach na całym świecie. Czytaj więcej »

  • Radamer, pierwszy polski ser z dziurami, skończył właśnie 18 lat. W czasach transformacji ustrojowej i gospodarczej powstał rodzimy produkt, który przebojem podbił rynek i branżowe konkursy. Mimo upływu lat i rosnącej konkurencji, nadal utrzymuje pozycję lidera. Co miesiąc na rynek trafia 400 ton Radamera. Czytaj więcej »

  • Programem "Pozytywna Opinia Centrum Zdrowia Dziecka" objęte są najlepsze produkty dla dzieci - przebadane i zaopiniowane przez ekspertów - lekarzy, dietetyków oraz rehabilitantów. Czytaj więcej »

  • Dobre wyniki Carlsberga

    Czwartek, 06 sierpnia 2009

    Carlsberg wygenerował dobre wyniki za pierwszych sześć miesięcy 2009 r., odnotowując silny wzrost przepływów pieniężnych, poprawę marży oraz przyrost zysku organicznego. Wolne przepływy środków pieniężnych wzrosły znacząco do 4,1 mld DKK, marża operacyjna wzrosła do poziomu 15,1% (13,1% w 2008 r.), a organiczny zysk z działalności w segmencie napojów... Czytaj więcej »

  • Płacąc za codzienne zakupy, konsumenci coraz częściej sięgają po debetowe karty Visa. Liczba transakcji kartami Visa w Europie wzrosła w II kw. br. o 14%. Czytaj więcej »

  • ŁOWICZ reklamuje nowe dania z fasoli

    Czwartek, 06 sierpnia 2009

    Marka ŁOWICZ (Agros Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną dań gotowych, promującą dwa nowe produkty, które niedawno pojawiały się w ofercie: fasolkę w sosie ze świeżych pomidorów oraz fasolowy mix. Czytaj więcej »

  • Grupa Żywiec, producent znanych marek piwnych jak Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie, oficjalnie potwierdza informację o rozpoczęciu postępowania przetargowego w zakresie obsługi mediowej.   Czytaj więcej »

  • CEDC ogłosiła wyniki za II kwartał 2009 r. Przychody netto ze sprzedaży za trzy miesiące kończące się w dniu 30 czerwca 2009 r. wyniosły 362,1 mln USD w porównaniu z 421,3 mln USD zaraportowanymi w tym samym okresie w 2008 r., co wskazuje na 14-procentowy spadek spowodowany przede wszystkim średnią dewaluacją na poziomie 33% głównych walut funkcjonalnych spółki. Czytaj więcej »

  • Niska cena w Delikatesach Alma

    Czwartek, 06 sierpnia 2009

    Delikatesy Alma znacząco obniżają ceny podstawowych produktów. Alma oferuje artykuły spożywcze  w cenach porównywalnych do hipermarketów. Czytaj więcej »

  • Kampania edukacyjna na rzecz picia wody

    Środa, 05 sierpnia 2009

    We wrześniu br. ruszy ogólnopolska kampania edukacyjna „Mamo, Tato, wolę wodę!", której celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Organizatorem akcji jest Żywiec Zdrój S.A. Patronat merytoryczny nad programem objęły Instytut Żywności i... Czytaj więcej »

  • Nowy sklep Netto

    Środa, 05 sierpnia 2009

    Już jutro, 6 sierpnia sieć sklepów Netto powiększy się o nową placówkę, która mieścić się będzie w Międzyzdrojach. Będzie to 163 placówka sieci. Czytaj więcej »

  • JANTAR Sp. z o.o. Premier Business Partner IBM dostarczył do Delikatesów T&J sieci SPOŁEM PSS PÓŁNOC we Wrocławiu urządzenia samoobsługowe IBM Self CheckOut. To kolejna inwestycja Społem PSS Północ we Wrocławiu w rozwiązania samoobsługowe, przypomnijmy, że sieć ta jako pierwsza w Polsce wprowadziła 4 lutego br. do swojej placówki Supersam... Czytaj więcej »

  • Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4 proc., zaś inflacja w ujęciu rdr wyniosła 3,5 proc., mdm ceny pozostały bez zmian - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów.

    Czytaj więcej »

  • Spadek nastrojów konsumenckich w lipcu

    Wtorek, 04 sierpnia 2009

    Po trwającym trzy miesiące wzroście nastrojów ekonomicznych Polaków, w lipcu nastąpił ich spadek. Indeks Nastrojów Konsumenckich GfK obniżył się w ciągu ostatniego miesiąca o 4 pkt i wynosi obecnie -23,5 pkt - poinformował w komunikacie Instytut GfK Polonia. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania żelków Akuku!

    Wtorek, 04 sierpnia 2009

    Jutrzenka ruszyła z kampanią nadziewanych żelków Akuku!. Jest to jeden z wielu elementów zaplanowanych działań wspierających. Cały program ma na celu odświeżenie wizerunku marki Akuku oraz promocję produktów. Kampania obejmuje przede wszystkim reklamę telewizyjną, internetową, promocję konsumencką „10% gratis" oraz konkurs internetowy „Wbij... Czytaj więcej »

  • W najbliższy weekend, w dniach 8 - 9 sierpnia, w Szczecinie, odbędzie się II Międzynarodowy Festiwal Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2009, którego sponsorem głównym jest marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska. Czytaj więcej »

więcej artykułów