• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 04 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady

Partnerzy

więcej artykułów

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Wiadomości

  • Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

    Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...

  • Grupa Eurocash nawiązała strategiczną współpracę z Google Cloud Polska
  • Chaos legislacyjny w branży tytoniowej

    Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...

Z rynku FMCG

  • Polskie ptysie przechodzą metamorfozę w nowej, przetwarzalnej folii od Coveris

    Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...

  • Świat w łyżce miodu

    Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...

  • Kaktus i Żabka wspólnie wspierają akcję projektu MŁODE GŁOWY

    Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...

  • Blisko 270 tysięcy złotych zostało zebranych w ramach kampanii „Małe gesty, wielki wpływ”

    Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...

  • Kolejny rok Kubuś zachęca najmłodszych do sportowej zabawy na trasie Runmageddonu

    Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...

Auto

  • Mercedes-Benz eSprinter 320 Furgon Select – elektryczne narzędzie do profesjonalnych zadań

Nowości

  • NOWOŚĆ dla dzieci – sery żółte Hochland JUNIOR & Psi Patrol

    Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...

  • Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!

    Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...

  • BLITZbee prezentuje kolagenowy napój dla aktywnych kobiet

    Rewolucja w puszce...

  • Wygodna i pyszna porcja na raz - Buliony w tubce od Krakusa

    Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...

  • Schulstad: ponadczasowy smak w nowej odsłonie

    Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...

Kampanie i Promocje

  • Lipcowa promocja Carrefour i PAYBACK

    Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...

  • Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną

    Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...

  • Soplica zaprasza do udziału w konkursie „Spotkanie w muzycznym składzie”

    Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...

  • „Bez też jest MIŁO!” - Nowa kampania Miłosław Bezalkoholowe

    Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...

  • OSHEE prezentuje relaunch kategorii lemoniad i Live sesję „TOM YUM” w wyjątkowej współpracy Darii Zawiałow z Braćmi Kacperczyk

    Muzyka, smak i design...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.