Z rynku FMCG

  • Lidl otworzył nowy sklep w Marcinkowie

    Wtorek, 01 kwietnia 2025

    Nowe placówki sieci Lidl powstają zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Już w najbliższy czwartek, 3 kwietnia br., zostanie otwarty sklep Lidl we wsi Marcinkowo w gminie Mrągowo. Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy od godziny 6:00. Czytaj więcej »

  • Żabka wskrzesza dawne logo

    Wtorek, 01 kwietnia 2025

    Dla najmłodszych pokoleń Żabka istnieje od zawsze – urodzeni po 1998 roku, kiedy sieć powstała, nie znają świata bez niej. Teraz marka reaktywuje poprzednie kultowe logo i wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki. Czytaj więcej »

  • W ramach wielkanocnej akcji marka Pudliszki, należąca do Kraft Heinz Polska, przekaże równowartość 500 000 posiłków najbardziej potrzebującym. Inicjatywa jest realizowana we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności, która od lat chroni żywność przed zmarnowaniem i przekazuje ją osobom w trudnej sytuacji życiowej. Czytaj więcej »

  • 1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to,... Czytaj więcej »

  • Z okazji Światowego Miesiąca Świadomości Autyzmu ALDI rozszerza swoje wsparcie dla osób neuroróżnorodnych i wprowadza 2 kwietnia Całodniowe Ciche Godziny we wszystkich ponad 360 sklepach w Polsce. Czytaj więcej »

  • Marka Tymbark wspiera bociany

    Poniedziałek, 31 marca 2025

    W sercu zakładu produkcyjnego w Tymbarku od prawie 30 lat swoje miejsce znajduje wyjątkowy mieszkaniec – bocian biały, symbolizujący związek marki Tymbark z naturą. Firma produkująca kultowe soki i napoje zdecydowała się na inwestycję i rozbudowę zakładu, zatroszczyła się o bocianie gniazdo, przenosząc je w bezpieczne miejsce na terenie. Czytaj więcej »

  • Lidl wspiera osoby w spektrum autyzmu

    Poniedziałek, 31 marca 2025

    2 kwietnia to wyjątkowa data, ponieważ obchodzony jest wtedy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, ustanowiony przez ONZ. Jego celem jest zwiększenie wiedzy na temat spektrum autyzmu oraz promowanie akceptacji i wsparcia dla osób neuroróżnorodnych. Lidl Polska każdego dnia dba, by zakupy były komfortowe dla wszystkich klientów, a od 2019 roku prowadzi inicjatywę „Ciche godziny”,... Czytaj więcej »

  • Carrefour stawia na nowości rynkowe

    Poniedziałek, 31 marca 2025

    Wraz z początkiem wiosny, Carrefour wprowadza do swojej oferty ponad 3000 nowości produktowych w kategorii food oraz non-food. Wszystkie nowe produkty zyskają specjalne, różowo-żółte oznaczenia, dzięki którym klienci będą mogli łatwo odnaleźć je na półkach. Carrefour uruchomił też specjalną szybką ścieżkę dla dostawców i producentów, aby ułatwić im wprowadzanie i... Czytaj więcej »

  • Biedronka kontynuuje ekspansję. Tylko w marcu otworzy 11 nowych punktów, a w duchu wiosennych porządków sieć udostępni 26 placówek po kompleksowej modernizacji. Czytaj więcej »

  • Dwa nowe sklepy ALDI na mapie Polski

    Piątek, 28 marca 2025

    ALDI konsekwentnie realizuje plan ekspansji na 2025 rok, który zakłada utworzenie ok. 60 nowych placówek. Już w środę, 26 marca swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep ALDI w Czechowicach-Dziedzicach. Zaledwie dzień później, 27 marca, sieć zadebiutuje w Brzezinach, będzie to 26 sklep w województwie łódzkim i 366. w skali całego kraju. Czytaj więcej »

  • 28 i 29 marca 2025 roku klienci 115 sklepów Netto w całej Polsce będą mogli przyłączyć się do 26. edycji ogólnopolskiej zbiórki żywności „Tak. Pomagam!”, organizowanej przez Caritas Polska wraz z Caritas diecezjalnymi. Czytaj więcej »

  • Wystartowała piąta edycja akcji „Kobiety Almette”. W tegorocznej odsłonie marka skupia się na najważniejszym posiłku dnia – śniadaniu, a projekt nosi nazwę „Klub Śniadaniowy Kobiet Almette”. Tym razem ambasador Almette, David Gaboriaud, spotka się z wyjątkowymi kobietami. Pierwszą z nich jest dziennikarka telewizji śniadaniowej, gwiazda programu „Dzień Dobry TVN”,... Czytaj więcej »

  • SPAR otworzył nowy sklep w Kłodzku

    Piątek, 28 marca 2025

    SPAR otworzył kolejny nowy sklep – tym razem w Kłodzku, przy ul. Lutyckiej 25. To ważne wydarzenie dla regionu, który był zniszczony w trakcie powodzi w 2024 roku – sklep szybko odbudował się jako jeden z pierwszych w tej okolicy. Czytaj więcej »

  • Carrefour przejął sklep od swojego dyskontowego rywala, unowocześnił i urządził zgodnie z najnowszą wizją kids-shopu przyszłości, aby poprzez zabawę, uczyć najmłodszych jak być świadomymi konsumentami, zdrowo się odżywiać i dbać o środowisko naturalne. Czytaj więcej »

  • Każdego dnia miliony litrów zużytego oleju kuchennego (UCO) trafiają do śmieci lub kanalizacji, nierzadko przyczyniając się do problemu zatkanych rur. W ten sposób marnuje się cenny surowiec – wskazują pomysłodawcy projektu Olejomaty. Jego celem jest ułatwienie konsumentom oddawania zużytego oleju kuchennego do specjalnych maszyn, a następnie przetworzenie surowca m.in. na... Czytaj więcej »

  • 27 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Sera – wyjątkową okazję, by docenić jeden z najbardziej uniwersalnych i uwielbianych produktów na świecie. Dzień ten to nie tylko święto smaku, ale również tradycji, które od wieków towarzyszą produkcji serów w różnych częściach globu. Czytaj więcej »

  • 27 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Sera. To święto jednego z najbardziej lubianych i wszechstronnych produktów spożywczych, który towarzyszy ludziom na całym świecie. O tak wyjątkowym dniu pamięta Hochland Polska – jeden z liderów rynku w kategorii serów. Firma w swojej ofercie posiada zarówno puszyste sery twarogowe, jak i aksamitne serki kremowe, klasyczne twarde... Czytaj więcej »

  • Z początkiem 2025 roku PURINA, jedna z wiodących marek karm dla zwierząt, rozpoczęła długofalową współpracę ze Stowarzyszeniem Zwierzęta Ludziom, które wspiera osoby chore m.in. poprzez zajęcia dogoterapii i felinoterapii. Partnerstwo pozwala na realizację celów organizacji, rozwój działań w placówkach medycznych oraz zapewnienie pomocy większej liczbie pacjentom. Czytaj więcej »

  • Z początkiem 2025 roku marka Grycan zmodernizowała dwie warszawskie lodziarnio-kawiarnie – w Factory Annopol oraz CH King Cross Praga. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »

  • Z okazji Światowego Dnia Wody sieć sklepów Biedronka ogłosiła nawiązanie partnerstwa z Operacją Czysta Rzeka – największą inicjatywą społecznego sprzątania rzek w Polsce. Czytaj więcej »

  • Marka funkcjonalnych napojów BLITZbee ogłasza rekrutację na stanowisko Chief Adventure Officer (CAO) – nową rolę ambasadora marki, która łączy podróże, rozwój osobisty i aktywny styl życia. Na zwycięzcę czeka inspirujące doświadczenie, które stanie się połączeniem przygody, sportu i pracy nad własnym ciałem oraz umysłem. Czytaj więcej »

  • 19 marca 2025, w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbyły się kolejne warsztaty z cyklu „Masterclass” zorganizowane przez Akademię Hochland Professional. Dwa intensywne moduły stwarzały okazje do networkingu z profesjonalistami HoReCa, wymiany doświadczeń i budowania relacji biznesowych. Tematami wiodącymi były sery w sushi oraz w karcie śniadaniowej i... Czytaj więcej »

  • Żabka stawia na jakość dań gotowych

    Czwartek, 20 marca 2025

    Popularność gotowych dań rośnie wraz ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Żabka, oferując unikalne i innowacyjne produkty pod swoimi markami własnymi takimi jak Szamamm. Potwierdzają to wyniki sprzedaży – co miesiąc klienci sieci kupują około 4 milionów dań obiadowych. Jednocześnie Żabka aktywnie wspiera rozwój zdrowego żywienia,... Czytaj więcej »

  • Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków przeprowadziło kolejną falę cyklicznego badania konsumenckiego, dotyczącego nawyków związanych z konsumpcją soków w Polsce. Czego możemy dowiedzieć się z wyników najnowszej edycji? Czytaj więcej »

  • Lidl Polska nawiązał strategiczne, trzyletnie partnerstwo z Fundacją WWF Polska, aby wspierać ochronę bioróżnorodności i zasobów wodnych w Polsce. Czytaj więcej »

  • 20 marca obchodzony jest Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej. To dobry moment, aby przypomnieć, że zdrowie jamy ustnej ma znaczący wpływ na nasze codzienne życie i ogólną kondycję organizmu. Czytaj więcej »

  • Sieć Intermarché wprowadza nową markę własną – Top Budget. To propozycja dla osób poszukujących podstawowych produktów spożywczych i artykułów codziennego użytku w optymalnym stosunku jakości do ceny. Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek w Warszawie. W nowym sklepie, w myśl globalnego trendu kompaktyzacji formatu hipermarketów, zmniejszono oraz przemodelowano salę sprzedaży, aby ułatwić klientom logistykę oraz podnieść komfort zakupów. Celem wprowadzonym zmian jest odpowiedź na zmieniające się... Czytaj więcej »

  • Czy czekolada musi być perfekcyjna, by smakować wyśmienicie? E.Wedel mówi: nie! Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel rusza z inicjatywą „Daj im szansę”, tworząc okazje do zakupu zestawów słodyczy z niewielkimi defektami produkcyjnymi. To nie tylko słodka przyjemność smaku i odkrywania ich zawartości, ale i krok w stronę niemarnowania żywności. Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i... Czytaj więcej »

więcej artykułów