• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Sobota, 13 września 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady

więcej artykułów

Wywiady

  • Wywiad z Katarzyną Konwińską, Head of Marketing CE w SodaStream Poland

    SodaStream: bąbelkowa rewolucja...

  • Hortex w nowej odsłonie – rebranding i innowacje

    Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu firmy Polski Ogród...

  • Strategia zrównoważonego rozwoju Herbapolu: innowacje, odpowiedzialność, autentyczność

    Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin....

  • Precyzyjny POS – POSideo zmienia rynek materiałów wspierających sprzedaż

    Zaczęło się od marzenia, kilku pomysłów i pracy po nocach...

  • Sokołów – perspektywy i wyzwania branży mięsnej

    Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów, w rozmowie...

Wiadomości

  • System kaucyjny budzi obawy o koszty i efektywność zbiórki

    Eksperci ostrzegają jednak, że efekty mogą nie przewyższyć...

  • Łukasz Chałaczkiewicz pokieruje LIPTON Teas and Infusions w Europie

    Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...

  • Branża winiarska kontra rząd. Spór o podwyżkę akcyzy na alkohol

    Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...

Z rynku FMCG

  • Carrefour modernizuje CH Piekary w Legnicy i planuje dalszą rozbudowę

    Carrefour Polska zakończył pierwszy etap modernizacji Centrum...

  • System kaucyjny od 1 października – nowy etap znanego rozwiązania

    Od lat funkcjonuje sprzedaż szklanych butelek zwrotnych. ...

  • 90 lat KITKAT – kultowa przerwa świętuje jubileusz

    W 1935 roku w angielskim Yorku powstał baton KITKAT, który...

  • „Piórko 2025” dla Marka Gołębiowskiego. Biedronka z nagrodą za promocję czytelnictwa

    Podczas gali Fundacji Powszechnego Czytania w Bibliotece...

  • Majonez Kielecki obchodzi kolejne urodziny

    15 września obchodzony jest Dzień Majonezu Kieleckiego...

Auto

  • „Mistrzu, zwolnij” – kampania PZU i Policji w walce z nadmierną prędkością

Nowości

  • Kucharek wprowadza fixy – nową kategorię w portfolio marki.

    Marka Kucharek wkracza w nowy segment – na sklepowych...

  • Kucharek wchodzi w nową kategorię: fixy!

    Smaczne obiady w kilka minut i siedem kulinarnych inspiracji do...

  • Sosy do makaronu Mutti

    Sosy do makaronu Mutti to najnowszy wyraz 125-letniego...

  • Pasty przyprawowe VEGETA Natur to rewolucja w gotowaniu!

    Gotowanie bez uciążliwego krojenia, siekania, nieprzyjemnego...

  • Szybko i zdrowo – „Porcja DobreGO!” od Żabki

    Początek roku szkolnego to czas powrotu do codziennych...

Kampanie i Promocje

  • Nowa kampania Braci Sadowników: „Ci od jabłek”

    Bracia Sadownicy ruszyli z nową kampanią, w której w...

  • Herbapol. We współpracy z naturą

    Kampania herbatek owocowych Herbaciany Ogród...

  • Coccolino startuje z multisensoryczną kampanią płynów i perfum do prania

    Duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir ...

  • Białko – codzienny superbohater w promocyjnej ofercie Żabki!

    Codzienność pełna wyzwań wymaga energii i koncentracji...

  • Ostatni dzwonek na wyprawkę! Promocje w Biedronce do 29 sierpnia

    Przed uczniami i rodzicami ostatni tydzień przygotowań do...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.