Oczyszcza, pielęgnuje, a jednocześnie bawi! Oto najnowsze osiągnięcie marki Bobini: kolorowe pianki do mycia i zabawy. Czytaj więcej »
Oczyszcza, pielęgnuje, a jednocześnie bawi! Oto najnowsze osiągnięcie marki Bobini: kolorowe pianki do mycia i zabawy. Czytaj więcej »
Ludwik MAXX POWER to linia specjalistycznych środków czyszczących, stworzona z myślą o najbardziej wymagających zabrudzeniach. Czytaj więcej »
Nowe, odsiwiające tonery do włosów Joanna Power Men w ciągu dziesięciu minut pozwalają uzyskać dyskretny i delikatny efekt koloryzacji. Czytaj więcej »
Sezon letni to czas, w którym zmieniają się nie tylko preferencje zakupowe konsumentów, ale także ich codzienne potrzeby pielęgnacyjne, zdrowotne oraz podróżnicze. Dłuższe dni, intensywniejsze słońce, wyjazdy nad morze, w góry czy na działkę — wszystko to sprawia, że klienci zaczynają poszukiwać konkretnych produktów, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo i dobre... Czytaj więcej »
1,1% Polaków w wieku 18-25 lat w ogóle nie myje zębów. I tyle samo osób nie pamięta lub nie umie określić, jak często je szczotkuje. Autorzy raportu ostrzegają, że takie zaniedbania mogą prowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych, wykraczających poza jamę ustną. I alarmują, że pilnie potrzebna jest edukacja wśród młodych osób. Czytaj więcej »
Włoska spółka Conter, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży kosmetyków oraz chemii gospodarczej, złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie polskiego dystrybutora Corri. To strategiczny krok, który może wpłynąć na rozwój rynku kosmetycznego i chemii gospodarczej w Polsce. Czytaj więcej »
Produkt przeznaczony jest do odkamieniania oraz czyszczenia powierzchni i urządzeń gospodarstwa domowego. Czytaj więcej »
Nowy, podwójny format ręcznika, to 150 extra dużych listków, podzielnych na pół, co daje 300 półlistków. Czytaj więcej »
Nowość w nawilżanym papierze toaletowym Velvet Moist Junior dostępna jest w dwóch wariantach: jeden wzór dedykowany jest dzieciom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z samodzielnością, a drugi – młodzieży. Czytaj więcej »
Marka Sofin wprowadziła nową linię płynów do płukania – Well Being, która skutecznie eliminuje niepożądane zapachy, zapewniając uczucie świeżości na najwyższym poziomie. Czytaj więcej »
Avon otworzył pierwszy punkt franczyzowy na polskim rynku. Od soboty, 17 maja, klienci mogą kupić swoje ulubione kosmetyki Avon stacjonarnie w warszawskim centrum handlowym Wola Park, na wyspie handlowej prowadzonej przez wieloletnią Konsultantkę marki. Czytaj więcej »
Dzięki rosnącej świadomości ekologicznej konsumenci coraz częściej sięgają po środki czystości, które są nietoksyczne, przyjazne dla środowiska i domowników, a także oferują długotrwałe działanie. Aż 70% z nich oczekuje, że czystość utrzyma się dłużej niż tuż po sprzątaniu, a 45% zwraca uwagę na formuły bazujące na bezpiecznych i naturalnych składnikach. Czytaj więcej »
W dzisiejszym świecie, gdzie tempo życia rośnie, a wymagania konsumentów stają się coraz bardziej wyszukane, kategorie chemii gospodarczej, takie jak produkty do prania i zmywania, znajdują się w centrum uwagi. Klienci nie tylko oczekują skuteczności, ale także innowacji, które ułatwią codzienne obowiązki domowe. Czytaj więcej »
Największa drogeria w Europie umacnia się w stolicy Małopolski. Już w najbliższy czwartek, 8.05. o godzinie 9:00 dm otworzy nowy sklep w Krakowie - tym razem przy ul.Romanowicza 6A/U1 na Zabłociu, przy Fabryce Emalia Oskara Schindlera. Czytaj więcej »
BOOSTER płyn do prania firan przeznaczony jest do stosowania zarówno w pralkach automatycznych jak i do prania ręcznego. Czytaj więcej »
Marka Apart prężnie kontynuuje strategię rozwoju kategorii żeli pod prysznic, czego dowodem jest wprowadzenie na rynek nowej linii Mood Care. Czytaj więcej »
Sięgnij po 5-komorowe kapsułki z perełkami zmiękczającymi, zaprojektowane z myślą o kompleksowej pielęgnacji ubrań. Czytaj więcej »
Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to idealne połączenie komfortu i wydajności. Czytaj więcej »
Marka KRET wprowadziła do linii Biel Higiena dwa silnie działające żele do WC. Czytaj więcej »
Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie swojej działalności. Czytaj więcej »
Jednym kliknięciem można zagęścić przerzedzone włosy, pozbyć się nieestetycznych odrostów czy siwych pasemek. A to wszystko bez upiększających filtrów. Wystarczy Joanna Hair Retouch, czyli nowy spray do retuszu odrostów, siwych i przerzedzonych włosów. Czytaj więcej »
Ultra Color to linia, która pozwala na doskonałą pielęgnację oraz podkreśla i przedłuża wyrazistość odcienia na włosach farbowanych i rozjaśnianych. Czytaj więcej »
Taśma naprawcza Python – bezkonkurencyjna jakość i siła, której możesz zaufać. Czytaj więcej »
Ludwik ALL IN 1 MAXX POWER PLUS kapsułki do zmywarek gwarantują najlepsze efekty zmywania wśród produktów do zmywarek marki Ludwik. Czytaj więcej »
Atomizer na insekty OFF!® Kids to nowy produkt wychodzący spod skrzydeł firmy SC Johnson, skupiony na potrzebach rodziców i ich najmłodszych pociech. Czytaj więcej »
Linia Ayurveda od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana starożytną ajurwedyjską tradycją pielęgnacyjną, łączy w sobie bogactwo naturalnych składników z niezwykłym zapachem przyjemności, który koi zmysły i odpręża ciało. Czytaj więcej »
Wielbiciele aury tropików i owocowych zapachów odnajdą w ofercie marki Luksja dwa wegańskie mydła do rąk: Soczyste Mango oraz Świeża Marakuja. Czytaj więcej »
Blask włosów to oznaka ich zdrowia, odpowiedniego nawilżenia i dobrze dobranej pielęgnacji. Czytaj więcej »
Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. Czytaj więcej »
Najnowsza propozycja od marki STR8 – linia Wild Beat to coś więcej niż zapach – to prawdziwa symfonia zmysłów, unikatowe połączenie energii płynącej z muzyki i tajemniczości natury, które pomaga odkrywać dzikszą stronę swojego charakteru. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior...
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie...
Sieć nie zwalnia tempa...
Ciekawość w roli głównej!...
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych...
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Kolejna nowość w ofercie Sofio – ciastka francuskie z...
Przed nami dwa miesiące pełne atrakcji...
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...