Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. Czytaj więcej »
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. Czytaj więcej »
Ruszyła kolejna loteria konsumencka marki Duda. Loteria uzupełnia kampanię promocyjną marki, przechodzącej rebranding i prezentującej się w zupełnie nowej odsłonie. Czytaj więcej »
Ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025, skierowanego do studentów i absolwentów kierunków artystycznych oraz profesjonalnych twórców. Czytaj więcej »
Ruszyła ogólnopolska loteria dla konsumentów Łomży – wiodącej marki w ofercie polskiego producenta piwa, firmy Van Pur. Głównymi nagrodami są domki z działkami na Mazurach. Wśród nagród dodatkowych znajdziemy namioty premium z pełnym wyposażeniem kempingowym oraz nagrody pieniężne. Czytaj więcej »
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa. Czytaj więcej »
Wiosna z Tymbarkiem smakuje lepiej! Sięgając po produkty Tymbark można poczuć orzeźwiający smak wiosny oraz zyskać szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka zaprasza do udziału w loterii pod hasłem „Zasmakuj Wiosny”. Aby wziąć udział w zabawie i zawalczyć o jedną z ponad 200. nagród, w tym aż 50 000 zł - wystarczy sięgnąć po swoje ulubione produkty marki Tymbark i... Czytaj więcej »
Od 5 maja do 29 czerwca br. NORTH COAST zaprosi konsumentów do udziału w loterii CIRIO z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »
Chupa Chups zaprasza do udziału w wyjątkowej loterii, która trwa od 15 marca do 5 czerwca 2025 roku. Czytaj więcej »
BLITZbee obecnie pracuje nad nowym napojem wzbogaconym o kolagen, który będzie idealnym rozwiązaniem dla osób dbających o zdrowie i urodę. Czytaj więcej »
Grupa InPost uruchomiła nową loterię. Użytkowników aplikacji InPost Mobile czekają 3 miesiące zabawy, podczas której będą mieli szansę zdobyć fantastyczne nagrody, w tym główną nagrodę – kampervan Volkswagen California oraz nagrody miesięczne – vouchery do eSky o wartości 30 000 zł każdy. Do wygrania będą także nagrody natychmiastowe, w tym drony i zestawy klocków... Czytaj więcej »
Ruszyła sprzedaż sera Hochland Sielski 135g w Biedronce. Wprowadzeniu sprzedaży sera Hochland Sielski w Biedronce towarzyszy szereg aktywności, między innymi: konkurs konsumencki z komunikacją na opakowaniu, geotargetowanie z informacją o konkursie oraz o dostępności oraz wsparcie komunikacyjne w Social Mediach. Czytaj więcej »
Już 31 marca miłośnicy słodkich przekąsek będą mieli powód do świętowania – tego dnia przypada Światowy Dzień Budyniu! Z tej okazji marka WINIARY zaprasza do udziału w konkursie Lekkie śniadanie z budyniem bez cukru – to już ostatni moment na przesłanie zgłoszenia i wygranie wyjątkowych nagród. Czytaj więcej »
W marcu wystartował konkurs konsumencki pod hasłem „Smakuj wiosnę z SERTOP”. Będzie on realizowany na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów topionych w kostkach 100 g marki SERTOP. Czytaj więcej »
W Małopolsce, a dokładnie w miejscowości Brzezie, w sklepie Chorten Emo Market zrobiono zakupy, dzięki którym klient odebrał kluczyki do czerwonego sportowego Mercedesa AMG CLA 35. Tak Chorten obchodził swoje 15-te urodziny! Czytaj więcej »
Marca NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 zł. Czytaj więcej »
Trwa ogólnopolska kampania promująca biszkopty Andante! Jej celem jest inspirowanie do TW creation i smakowania pysznych kombinacji z biszkoptami Andante, które świetnie komponują się z różnymi składnikami. Czytaj więcej »
Od 10 marca, każda osoba, która w jednym ze sklepów sieci, zrobi zakupy za minimum 99 zł, ma szansę na wygraną w Lidloterii! Szczęściarze, co minutę mogą wygrać bon na zakupy o wartości 20, 50 lub 100 zł, a każdego dnia trwania loterii, jeden zwycięzca otrzyma rok zakupów w bonach o wartości aż 20 000 zł! Akcja sieci trwa do 18 kwietnia br. Czytaj więcej »
Marka NESCAFÉ zaprasza konsumentów do udziału w loterii: „Graj o roczną pensję”, w której nagrodą główną jest 100 000 złotych. Dodatkowo, na uczestników czeka 1300 natychmiastowych nagród pieniężnych. Loteria trwa od 1 marca do 30 czerwca 2025 roku i obejmuje szeroki asortyment produktów NESCAFÉ. Czytaj więcej »
Jeśli każda kostka czekolady E.Wedel pobudza zmysły, to jaką euforię jest w stanie wywołać wizyta w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel? W nowej kampanii marka postanowiła wykorzystać swoje dwa największe, unikalne w skali Polski atuty i spiąć je jednym parasolowym hasłem: „czekoladowa przyjemność”. Z tej okazji zorganizowana została również loteria. Czytaj więcej »
W marcu 2025 roku wystartuje konkurs konsumencki pod hasłem „Smakuj wiosnę z SERTOP”. Konkurs będzie realizowany na terenie całej Polski, w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów topionych w kostkach 100 g marki SERTOP. Czytaj więcej »
Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym nagrodą główną jest 10 000 złotych. Czytaj więcej »
Lubella zaprasza do udziału w wyjątkowej loterii! Czytaj więcej »
15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane w Internecie, przez influencerów, w punktach sprzedaży oraz na wybranych bankomatach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Najnowsza kampania Lubella to zaproszenie dla wszystkich miłośników przygód do udziału w konkursie pełnym atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »
W Małopolsce, a dokładnie w miejscowości Brzezie w sklepie Chorten Emo Market zrobiono zakupy, dzięki którym klient odebrał właśnie kluczyki do czerwonego sportowego Mercedesa AMG CLA 35. Tak Chorten obchodził swoje 15-te urodziny! Czytaj więcej »
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także daje szansę na wygranie atrakcyjnych nagród w loterii. Wystarczy kupić dwa dowolne makarony Lubella, zarejestrować paragon na stronie marki i zagrać o 100 000 zł, Thermomixy TM6 i personalizowane neony lub karty podarunkowe RTV Euro... Czytaj więcej »
Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki z portfolio firmy Colian. Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, zachęca konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób. W tym roku na zwycięzców czekają trzy nagrody główne po 10 000 zł oraz 40... Czytaj więcej »
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art... Czytaj więcej »
W zeszłym roku Żabson dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych. W 2025 startuje ich wspólny projekt – promocja handlowa, w ramach której fani mogą spotkać się z artystą i zdobyć bilety na jego trasę Hollywood Smile: X-perience. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Sezonowe Żabki pojawiły się w kilkunastu nowych...
Łukasz Fabiański, utytułowany piłkarz oraz Pascal...
Nowa współpraca z udziałem PointPack...
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie...
Największa oferta pakowanych ryb świeżych i owoców morza na...
Linia Tropical Bites w aż 5 smakach: suszony ananas, suszony...
Stovit wprowadza na rynek Owoce w żelu – kolejny po dżemach...
W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości –...
Nowość od BLITZbee! Marka zdrowych napojów wprowadza na...
Czy wiesz, co oznacza Sakura Maji? To ciepły wiatr, który...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...
Zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w...
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...