Advertisement

Wiadomości

MAKRO Polska liczy na dynamiczny wzrost

Wtorek, 27 lutego 2024
Lider na rynku zaopatrzenia dla gastronomii – MAKRO działa w Polsce w oparciu o dwa filary. Z jednej strony sieć odpowiada na potrzeby klienta z sektora handlu detalicznego (Traders) – obok szerokiej oferty asortymentowej w koncepcie cenowym „Zielone etykiety”, firma oferuje również możliwość dołączenia do sieci franczyzowej ODIDO. Działania te pozwalają jej skutecznie konkurować z innymi podmiotami. Z drugiej strony oferta MAKRO skierowana jest do przedstawicieli sektora HoReCa – ta część rynku wykazuje znaczny potencjał wzrostowy. Sieć od wielu lat budowała swoją pozycję i obecnie jest liderem na rynku. Firma planuje kontynuację realizacji dotychczasowej strategii rozwoju – opartej na fundamentach handlu hurtowego, stale dostosowując się do potrzeb klientów profesjonalnych. Pod tym względem rozwijane są koncepty oraz cały ekosystem wspierający rozwój podmiotów gospodarczych w Polsce.
– Świętujemy 30-lecie MAKRO Polska. W tym czasie wiele się wydarzyło na rynku, ale również wiele było odsłon naszej firmy – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Dominik Branny, Prezes zarządu MAKRO Polska. – Naszą działalność rozpoczęliśmy od intensywnej ekspansji , obecnie na rynku działa 29 hal sieci . Na pewnym etapie zauważyliśmy szansę, ale również potencjał rozwojowy, aby poszerzyć swój zakres działania o dostawy. W 2010 roku w naszych halach Cash&Carry zaczęliśmy świadczyć tę usługę. Z kolei w 2017 roku otworzyliśmy centra aktywnej dystrybucji – przede wszystkim koncentrujące się na klientach z branży gastronomicznej. Nasz rozwój przez 30 lat to proces dostosowywania się do potrzeb naszych klientów. Skupiamy się przede wszystkim na obsłudze klientów profesjonalnych, którzy stanowią ponad 80% udziału w naszym obrocie. Jednym z naszych większych sukcesów jest fakt, że zajmujemy pozycję lidera na rynku zaopatrzenia gastronomii– podkreśla Branny.



Źródło: eNewsroom.pl



tagi: MAKRO Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,