Kampanie i Promocje

Wystartowała kampania dla makaronu jajecznego Lubella

Czwartek, 23 marca 2023
Kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella właśnie ruszyła. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT oraz nośnikach OOH.
Lubella przypomina, że w makaronach 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Kampanijne spoty, w tym uwielbiany przez internautów hit “Koko Jambo” w wykonaniu zespołu Jarzębina ponownie podbije YouTube. Natomiast reklama będzie emitowana w TV i VOD. Całą kampanię wzmocni aż 600 lokalnych nośników OOH.

Wszystkie działania kampanijne potrwają do końca kwietnia.

Linki do spotów:
https://www.youtube.com/watch?v=bpliPKT7oVc
https://www.youtube.com/watch?v=nnEuB3ZYoV8

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kampanię: Brainbox
Dom mediowy: Starcom



Źródło: Lubella


tagi: kampania , makaron jajeczny , Lubella , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,