Kampanie i Promocje

Lidl rozpoczął kampanię promującą markę Pikok i rozszerzył ofertę na Wielkanoc

Poniedziałek, 27 marca 2023
Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół.
Lidl Polska rozpoczął kampanię promującą markę Pikok – dostępną tylko w sklepach sieci. Pod marką klienci znajdą szeroki asortyment: wędlin, kiełbas (w plastrach i w całości), parówek, frankfurterek oraz konserw. Łącznie to ponad 100 produktów pod marką Pikok oraz kilkanaście artykułów Pikok Premium. Produkty zapakowane są w wygodne opakowania, dzięki którym nie tracą wyjątkowego smaku, a ich świeżość zachowana jest na dłużej.

Z myślą o nadchodzących Świętach Wielkanocnych, Lidl Polska rozszerzył ofertę o tradycyjne produkty. Wśród artykułów marki Pikok klienci znajdą wędliny i kiełbasy o wyjątkowym smaku. Produkty premium, czyli wędliny wędzone drewnem olchowym, będą wprost idealne, aby poczęstować nimi gości przy wielkanocnym stole. W ofercie Lidl Polska znajdziemy m.in. boczek rolowany, karczek wiejski, schab wiejski oraz szynkę wiejską, które od poniedziałku, 27 marca, będą oferowane w jeszcze niższej cenie – 3,99 zł/ 100 g (zamiast 4,99 zł/ 100 g). Wędliny są bez dodatku fosforanów oraz glutaminianu monosodowego. Wśród produktów Pikok nie zabraknie także kiełbasy białej z szynki, która będzie świetnym dodatkiem do żurku. Kiełbasa dostępna jest na stałe w sklepach Lidla w niskiej, atrakcyjnej cenie – tylko 10,99 zł/ 500 g/ 1 opak.

Kampania „Pikok – smak prawdziwych wędlin” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do 8 kwietnia br.



Źródło: Lidl Polska



tagi: Lidl Polska , kampania , Pikok , Wielkanoc , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,