Z rynku FMCG

Nominacja dla Almette w kategorii Nabiał w Plebiscycie Czytamy Etykiety 2022

Czwartek, 16 marca 2023
21 marca w Hotelu Verte Warsaw odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród w Plebiscycie Czytamy Etykiety. Już po raz 8. społeczność tego niezależnego serwisu internetowego wzięła pod lupę składy tysięcy kosmetyków i produktów spożywczych. W tym roku Śmietankowy puszysty serek twarogowy Almette został nominowany w kategorii Nabiał.
1_1.jpg
Ponad 300-tysięczna społeczność głosujących i ponad 80 produktów nominowanych w 24 kategoriach – z roku na rok Plebiscyt Czytamy Etykiety cieszy się coraz większą popularnością. Jego celem jest ułatwianie Polakom zakupowych wyborów poprzez analizowanie etykiet i przyglądanie się z bliska produktom na sklepowych półkach. W tym roku, po raz pierwszy w historii, zwycięzcy zostaną nagrodzeni podczas finałowej gali.  Statuetki zostaną wręczone zwycięzcom na scenie przy licznie zgromadzonej publiczności, a galę poprowadzi Agata Młynarska.

„Mamy świadomość, że odbiorcy serwisu czytamyetykiety.pl to grupa konsumentów, która na co dzień podejmuje świadome wybory zakupowe. To głos ludzi z całej Polski, z różnych grup wiekowych i o odmiennym statusie ekonomicznym, których opinie i sugestie są dla nas niezwykle istotne. Nominacja dla Śmietankowego puszystego serka twarogowego Almette to dowód na to, że kolejny raz szlachetna prostota została doceniona przez miłośników klasyki. Warto wiedzieć, że Almette powstaje w Węgrowie i nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego miejsca. Ta miejscowość, położona wśród obszarów o nieskażonej przyrodzie, oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej żywności, a Almette śmietankowy składa się jedynie z sera twarogowego, soli i białek mleka. To tylko trzy składniki, w 100% naturalne. Czy uda nam się wygrać w kategorii Nabiał? Mamy taką nadzieję i  z niecierpliwością czekamy na ogłoszenie wyników plebiscytu” – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.



Źródło: Hochland Polska

tagi: Almette , nabiał , Plebiscyt Czytamy Etykiety , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,