Z rynku FMCG

Klienci Lidl Polska wspierają potrzebujących przed Wielkanocą

Środa, 15 marca 2023
Lidl Polska, wraz z Caritas Polska oraz Federacją Polskich Banków Żywności, pomaga osobom znajdującym w trudnej sytuacji życiowej. Tegoroczne zbiórki odbywają się w wybranych sklepach w całej Polsce (ich pełna lista znajduje się na stronie kimjestesmy.lidl.pl). Dzięki zbiórkom na stołach osób potrzebujących nie zabraknie świątecznych potraw. Pierwsza rusza już w piątek 17 marca!
Po raz kolejny pracownicy i klienci sklepów Lidl Polska będą mieli okazję przekazać żywność potrzebującym. Rosnące koszty utrzymania sprawiają, że wielu osób nie stać na świąteczne zakupy. Dlatego właśnie w wybranych sklepach Lidl Polska, w dniach 17-18 marca oraz 24-25 marca, zostaną wystawione kosze, do których będzie można wkładać produkty spożywcze. Zebrana żywność trafi do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

„Lidl Polska od ponad 20 lat angażuje się we współpracę z organizacjami działającymi na rzecz potrzebujących. Co roku organizowane są zbiórki przed Wielkanocą oraz Świętami Bożego Narodzenia, a zebrane produkty zostają przekazane Caritas Polska oraz Federacji Polskich Banków Żywności. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim klientom oraz pracownikom zaangażowanym w pomoc. Wspólnie przekazujemy kilkadziesiąt ton produktów spożywczych, które odmieniają obraz świąt w wielu polskich domach” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR

w Lidl Polska. Jak pomagać?

W specjalnie oznaczonych koszach, które znajdą się w wybranych sklepach Lidl Polska za linią kas, należy umieszczać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: mąka, makaron, cukier, olej, konserwy, przetwory, bakalie oraz słodycze. W dniach 17-18 marca odbędzie się zbiórka na rzecz Caritas Polska.  Natomiast 24-25 marca będzie można przekazywać żywność lokalnym Bankom Żywności.



tagi: Lidl Polska , Wielkanoc , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,