Z rynku FMCG

Sertop - Przedświąteczne przygotowania

Środa, 24 listopada 2021
Ostatnimi laty świąteczny asortyment pojawia się w sklepach już w pierwszych dniach listopada. Trend ten widoczny jest także w branży spożywczej i inicjowany jest przez samych konsumentów, przygotowujących się z wyprzedzeniem do rodzinnych, świątecznych spotkań. Chcąc sprostać potrzebom/wymaganiom rynku warto już teraz zatowarować sklep typowo świątecznymi produktami. Które z produktów tyskiego producenta serków topionych generują w tym czasie największą sprzedaż? Z pewnością serek topiony z dodatkiem borowików, wykorzystywany do przygotowywania zupy grzybowej oraz aromatycznych sosów do świątecznych mięs – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o. – Na drugim miejscu pod kątem popularności plasuje się Złoty Ementaler, nasz kultowy produkt oraz serki o neutralnych smakach takie jak Gouda, Tylżycki i Edam. To właśnie te produkty warto mieć już teraz na sklepowych półkach.



tagi: Sertop , przedświąteczne przygotowania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,