Wiadomości

Stokrotka gwiazdą jakości

Czwartek, 28 marca 2013 Autor: Maja Święcka,
Sieć supermarketów Stokrotka została Gwiazdą Jakości Obsługi 2013 w VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi i znalazła się w elitarnym gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Nagroda przyznawana jest firmom, które w najwyższym stopniu dbają o obsługę klientów i świadczy o skuteczności przyjętych standardów w przedsiębiorstwie oraz sprawnym jego zarządzaniu.

Polski Program Jakość Obsługi, nieprzerwanie od 6 lat realizuje stałe, trwające przez 365 dni w roku badanie, mające na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach i nawiązanie dialogu z konsumentami. W ramach multiplatformy jakoscobslugi.pl obliczany jest Polski Wskaźnik Satysfakcji Konsumentów – PCSI (Polish Customer Satisfaction Index), który mierzy zadowolenie klientów.

3,5 milionowe grono jurorów – tylu unikalnych konsumentów zarejestrowanych jest na platformie jakosobslugi.pl. zadecydowało, która z 25 tysięcy firm obecnych na portalu badawczym, spośród 200 branż powinna zostać uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 należą do grona 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce z różnych branż. Wyróżniają się wysokim wskaźnikiem CSI (satysfakcji klientów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do PCSI (Polskiego Wskaźnika Satysfakcji Konsumentów). Jak pokazują badania, firmy te postrzegane są przez konsumentów jako rekomendowane, godne zaufania, w których zawsze miły i uśmiechnięty personel służy klientom swoją pomocą i wiedzą.

tagi: supermarket , Stokrotka , Gwiazda Jakości Obsługi 2013 , Jakość Obsługi ,