Nagroda przyznawana jest firmom, które w najwyższym stopniu dbają o obsługę klientów i świadczy o skuteczności przyjętych standardów w przedsiębiorstwie oraz sprawnym jego zarządzaniu.
Polski Program Jakość Obsługi, nieprzerwanie od 6 lat realizuje stałe, trwające przez 365 dni w roku badanie, mające na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach i nawiązanie dialogu z konsumentami. W ramach multiplatformy jakoscobslugi.pl obliczany jest Polski Wskaźnik Satysfakcji Konsumentów – PCSI (Polish Customer Satisfaction Index), który mierzy zadowolenie klientów.
3,5 milionowe grono jurorów – tylu unikalnych konsumentów zarejestrowanych jest na platformie jakosobslugi.pl. zadecydowało, która z 25 tysięcy firm obecnych na portalu badawczym, spośród 200 branż powinna zostać uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi.
Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 należą do grona 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce z różnych branż. Wyróżniają się wysokim wskaźnikiem CSI (satysfakcji klientów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do PCSI (Polskiego Wskaźnika Satysfakcji Konsumentów). Jak pokazują badania, firmy te postrzegane są przez konsumentów jako rekomendowane, godne zaufania, w których zawsze miły i uśmiechnięty personel służy klientom swoją pomocą i wiedzą.
tagi: supermarket , Stokrotka , Gwiazda Jakości Obsługi 2013 , Jakość Obsługi ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...