„Pszczółka” z roku na rok rozszerza swoją sieć dystrybucji o kolejne kraje. Obecnie lokuje za granicą ponad 15 procent produkcji. Asortyment lubelskiej fabryki znają konsumenci z Rosji, Stanów Zjednoczonych, Czech, Litwy, Łotwy, Estonii, Słowacji, Cypru, Mongolii i Azerbejdżanu. Najczęściej eksportowanymi produktami są Jogusie, Musssy, Miętowe Lubelskie z Czekoladą i Sportsy.
„Staramy się być aktywni na rynkach zagranicznych. Regularnie bierzemy udział w branżowych targach i misjach gospodarczych zarówno o zasięgu europejskim jak i światowym. Przynosi to wymierne korzyści: właśnie podpisaliśmy umowę z niemieckim kontrahentem” – zapowiada Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Wyróżnienie jest przyznane rokrocznie podczas targów AGROTECH przez dr Czesława Siekierskiego, Posła do Parlamentu Europejskiego.
tagi: Fabryka Cukierków „Pszczółka” , Pszczółka , targi , AGROTECH , eksport ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...