W 30-sekundowej reklamie zobaczymy jak podczas rodzinnego przygotowywania śniadania, młody chłopiec rymuje o kanapkach z serem topionym Hochland. Celem takiego niestandardowego sposobu komunikacji z konsumentem jest z jednej strony podkreślenie, że Hochland to marka dynamiczna i na czasie, a z drugiej wyróżnienie spotu z bloku reklamowego. Głównym bohaterem reklamy są plastry sera topionego Hochland Z Szynką. Nadrzędnym komunikatem jest przekazanie grupie docelowej że sery topione Hochland mają najlepszy smak, a kanapka z ich udziałem nie jest nudna!
Kampania będzie trwała przez ponad dwa miesiące aż do pierwszego tygodnia grudnia. Będzie charakteryzowała się zasięgiem ogólnopolskim – zarówno w największych stacjach jak TVP1, TVP2, POLSAT czy TVN jak i w stacjach tematycznych. W konsekwencji, każda osoba z grupy docelowej zobaczy reklamę średnio prawie 20 razy! Ponadto 45% ze spotów reklamowych zostanie wyemitowanych podczas godzin największej oglądalności.
Nowa kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithoptimedia.
tagi: Hochland ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...