Przez dwa dni hostessy zachęcały warszawskich konsumentów do darmowej jazdy rowerem fundowanej przez Tarczyn oraz częstowały sokami i napojami popularnej marki. Najnowsze akcje promocyjne Tarczyna, odbywające się przez trzy weekendy sierpnia we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie, spotykały się z ogromnym zainteresowaniem.
Około 5 000 soków i napojów Tarczyn trafiło do zainteresowanych promocją konsumentów.
Konsumenci Tarczyna mogli przez 10 000 godzin jeździć bezpłatnie rowerami po Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Przez cały miesiąc marka sponsorowała warszawski system rowerów miejskich Veturilo, którego działalność na początku sierpnia zainaugurowała Prezydent stolicy. Równolegle przez cały sierpień zainteresowanie profilem marki na Facebooku rosło, osiągając prawie 5000 osób.
Akcja promocyjna Tarczyna była szeroko komentowana w najważniejszych mediach branżowych, marketingowych oraz konsumenckich. Na temat akcji pojawiło się kilkadziesiąt informacji w internecie i prasie drukowanej. Rowery oznakowane Tarczynem pojawiły się w serwisach informacyjnych (TVN24), w wydaniu drukowanym Gazety Wyborczej, a przede wszystkim tam, gdzie spotkać można fanów marki – na ulicach dużych miast.
tagi: Tarczyn , Agros-Nova , rowery , ekologia ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...