W obliczu ogólnej trudnej sytuacji gospodarczej i zwiększonej konkurencji, przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie złych strategii, lecz powinny starać się zrozumieć dzisiejsze wybory konsumentów i ich zachowania. Ponadto, powinny poznać nowe i ciekawe przykłady pozycjonowania produktów i ich pakowania – by w rezultacie stworzyć coś, co wyróżni ich firmę spośród innych graczy na rynku.
Co miesiąc firma Mintel we współpracy z magazynem Hurt & Detal będzie prezentować najnowsze analizy globalnych trendów rynkowych w różnych kategoriach FMCG, dostarczając wiarygodne i sprecyzowane informacje. Od mrożonej pizzy do napojów energetycznych, od kosmetyków do artykułów gospodarstwa domowego – firma Mintel monitoruje innowacyjne produkty.
tagi: Mintel , produkty innowacyjne ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...