Nowości

Nowa, fioletowa Appetita

Środa, 04 lipca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Appetita, należąca do portolio Jutrzenki Colian, zmieniła szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Nowym kolorem marki jest fiolet. Producent przypraw wprowadził także innowacyjne rozwiązanie, jakim jest system utrzymania aromatu, dzięki któremu, zgodnie z nowym hasłem marki - Appetita uwodzi aromatem.
Nowa szata graficzna opakowań jest nowoczesna i kobieca. Wyróżnia się na tle konkurencji indywidualnym kodem kolorystycznym oraz eksponuje wysoką jakość produktów marki. Fioletowy jest kolorem zdecydowanym, dynamicznym i premium. Odpowiada charakterowi odświeżonej marki Appetita. Na nowych opakowaniach znajdują się atrakcyjne zdjęcia produktów, opisy przypraw, ciekawostki na ich temat oraz inspirujące przepisy. Na frontach umieszczono panele kolorystyczne, przypisane konkretnym kategoriom: przyprawom jednorodnym, ziołom, czosnkom, solom oraz mieszankom przyprawowym.

„Skrupulatnie przygotowaliśmy się do zmiany, która musiała być rewolucyjna, abyśmy zostali zauważeni, a produkty marki wyróżniały się na tle konkurencji. Słuszność naszej koncepcji potwierdzają wyniki badań konsumenckich, przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC” – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager Appetita.

Nowe hasło marki: Appetita uwodzi aromatem eksponuje to, co w przyprawach najcenniejsze oraz naturalne. Aby konsumenci mogli cieszyć się ich świeżością i najwyższą jakością, marka zastosowała system utrzymania aromatu. Specjalne, wielowarstwowe opakowania, chronią produkt przed przenikaniem zapachów z zewnątrz oraz zapewniają utrzymanie aromatu przypraw przez cały okres użytkowania. O systemie informuje oznaczenie, umieszczone na froncie opakowania.

tagi: Appetita , Jutrzenka Colian ,