Powyższe zmiany są częścią programu „Dużo Ryby - Mało Wody", w ramach którego Abramczyk Sp. z o.o. przeciwstawia się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych, pokrywanych zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Konsekwencją fałszywie pojmowanego interesu klientów jest obecność na półkach sklepowych produktów, posiadających na sobie 25 proc. do niemal 35 proc. glazury lodowej, podczas gdy poziomem zabezpieczającym produkty przed wyschnięciem jest poziom zaledwie 10- procentowy.
(maj)
tagi: Abramczyk ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...