Udziały marki Hellena rosną również w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym wartościowo marka zajmuje trzecią pozycje, natomiast ilościowo - drugą. Udziały tej kategorii rosną również w handlu nowoczesnym. Najbardziej popularne smaki w Polsce w napojach niegazowanych w ciągu ostatniego roku to wartościowo jabłko-mięta, natomiast ilościowo - smak jabłko.
Hellena to marka, która łączy pokolenia. Jej bogata historia i doświadczenie pozwalają z powodzeniem dostosowywać produkty do oczekiwań i potrzeb klientów. Marka cieszy się ich zaufaniem, szczególnie jako producent Oranżady. W 2010 roku została po raz kolejny doceniona, zdobywając nagrody. Korzystając z doświadczenia w produkcji tego kultowego napoju marka Hellena wprowadziła w 2010 r. Oranżadę YOO! w puszce dla dzieci i młodzieży. W nowym sezonie marka planuje rozszerzenie tej kategorii o nowe produkty.
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...