Kategorie produktów

Rok 2025 był dla Mlekpolu czasem intensywnej pracy w konkurencyjnym otoczeniu

Poniedziałek, 15 grudnia 2025 HURT & DETAL Nr 12/238. Grudzień 2025
Rok 2025 był dla Mlekpolu czasem intensywnej pracy w konkurencyjnym otoczeniu, przy rosnącej roli marek własnych i sporej wrażliwości cenowej konsumentów.
Niezmiennie rozwijaliśmy sprzedaż w kluczowych kategoriach produktowych, między innymi tych, które łączą walory smakowe z funkcjonalnością. Rynek od dłuższego czasu wyraźnie przesuwa się bowiem w stronę prostych składów i produktów wysokobiałkowych, ale także wygody – formatów „on the go” oraz większych, rodzinnych opakowań. W 2025 roku dobrze przyjęte zostały nasze nowości z linii Łaciate Protein+, takie jak serki kremowe lekkie, twarożek grani czy nowe smaki jogurtów pitnych. Na sklepowych półkach znalazły się także funkcjonalne jogurty Łaciate z magnezem i biotyną, które powstały przy współpracy z samymi konsumentami, mleko UHT o smaku czekoladowym i waniliowym bez dodatku cukru 1 l czy masło klarowane Łaciate. Dynamiczny rozwój produktowy tworzy solidną bazę dla dalszego umacniania pozycji marek Mlekpolu i budowania trwałej wartości w odniesieniu do całego rynku mleczarskiego.

Piotr Jankowski
Dyrektor Handlu
SM Mlekpol




tagi: SM Mlekpol , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,