Kategorie produktów

Cedrob Foods: 2025 rok był dla marki Duda przełomowy

Poniedziałek, 15 grudnia 2025 HURT & DETAL Nr 12/238. Grudzień 2025
2025 rok był dla marki Duda przełomowy. Po ponad 30 latach funkcjonowania na rynku zdecydowaliśmy się odświeżyć wizerunek marki oraz zaktualizować strategię komunikacji.
Rebrandingowi towarzyszyła największa w historii marki kampania promocyjna wsparta atrakcyjnymi loteriami dla konsumentów. Efekty przeszły nasze oczekiwania – według NielsenIQ cztery propozycje drobiowe w plastrach Duda znalazły się w TOP 10 najlepiej sprzedających się produktów w kategorii. To potwierdzenie, że dzisiejszy zabiegany konsument szuka jakościowych produktów opartych na białym mięsie, podanych w wygodnej formie. Potrzebę wygody adresują także nasze linie produktów convenience oraz przekąsek „to go". Jako pierwsi zdecydowaliśmy się na mechanizm loteryjny wspierający nie tylko nowoczesny, ale także tradycyjny kanał sprzedaży – konsumenci mogli zgłaszać zakupy z lady tradycyjnej, także ze small formatu, w którym loteria cieszyła się dużym powodzeniem. Rok 2025 to także mocniejsze wejście na rynek HoReCa, między innymi z naszymi rozwiązaniami skracającymi czas przygotowania potraw i pozwalającymi skupić się na warstwie kreatywnej (np. sous-vide). Zostaliśmy także partnerem Ekstraklasy oraz konkursu kulinarnego Bocuse d’Or.

Leszek Organista
Dyrektor Marketingu
Cedrob Foods





tagi: Cedrob Foods , Duda , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,