Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216 miejsc parkingowych i szeroki pasaż handlowy. W dniu otwarcia na klientów czekają degustacje, konkursy i atrakcje dla dzieci.
Market zlokalizowany jest w dynamicznie rozwijającej się części miasta, w pobliżu ścisłego centrum, przy ul. Krakowskiej 3K. Licząca blisko 2800 m² powierzchnia sprzedaży została zaprojektowana tak, aby zapewnić mieszkańcom nowoczesne i wygodne zakupy w otoczeniu charakterystycznego podhalańskiego krajobrazu.
Komfortowe zakupy w sercu Podhala
Market został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami, uwzględniając zarówno wygodę zakupów, jak i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Do dyspozycji klientów przygotowano 216 miejsc postojowych, w tym miejsca dla osób z niepełnosprawnościami i rodzin z dziećmi. Obiekt wyposażono w 16 kas, w tym 10 samoobsługowych, a także usługę K-Scan, umożliwiającą skanowanie produktów już w trakcie zakupów. W trosce o środowisko market oferuje również samoobsługowy automat do recyklingu butelek i puszek objętych systemem kaucyjnym.
W pasażu handlowym działają lokalni i ogólnopolscy najemcy, m.in. Piekarnia Pan Steskal z tradycyjnie wypiekanym pieczywem i słodkimi wypiekami, sklep odzieżowy Versilo, punkt GSM Pan Telefon, kantor Moneo oraz salonik prasowy Trafika. Dla wygody mieszkańców dostępne są także bankomat Euronet i paczkomat InPost.
- Otwarcie marketu w Nowym Targu to dla naszej sieci bardzo ważna inwestycja. Nowy Targ to miejsce, w którym tradycja Podhala harmonijnie łączy się z nowoczesnym stylem życia. Właśnie ten lokalny charakter doskonale wpisuje się w filozofię sieci Kaufland. Chcemy być jak najbliżej mieszkańców regionu, zapewniając im komfortowe warunki zakupów oraz jak najszerszy wybór produktów. Wierzymy, że nasza obecność przyczyni się do rozwoju lokalnej społeczności i wpisze się w codzienne potrzeby mieszkańców - podkreśla Damian Gardziel, Dyrektor Regionu Sprzedaży w Kaufland Polska.
Otwarcie nowego marketu pełne atrakcji dla całej rodziny
Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. Od godziny 6:00 do 18:00 hostessy rozdają klientom drobne upominki, w tym balony, breloki do wózków, świeże jabłka i róże. Na gości czekają także degustacje lokalnych produktów oraz marek własnych Kaufland - wędlin, pieczywa i kiełbas, a także stoisko z kawą i herbatą. Natomiast o 12:00 odbędzie się uroczyste krojenie okolicznościowego tortu. Klienci mogą również wziąć udział w konkursie z Kołem Szczęścia - dostępne do godziny 18:00 lub do wyczerpania nagród, oferuje produkty marek własnych, a udział w grze jest możliwy po okazaniu paragonu za zakupy o wartości min. 150 złotych.
Kaufland pamięta także o najmłodszych. W dniach 5-6 grudnia market odwiedzi św. Mikołaj, który będzie czekał na dzieci od godziny 6:00 do 18:00. Najmłodsi goście będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie oraz otrzymają słodkie upominki. Dodatkowo aż do 17 grudnia klienci mogą skorzystać ze wsparcia ambasadorów Kaufland Card, którzy pomogą w rejestracji do programu lojalnościowego oraz przybliżą zasady korzystania z karty i dostępne promocje.
Nowy market Kaufland w Nowym Targu stanowi ważny element rozwijającej się infrastruktury handlowo-usługowej miasta. Jego otwarcie to nie tylko większa dostępność produktów i usług, lecz także udogodnienia odpowiadające współczesnym potrzebom mieszkańców w jednym z najdynamiczniej rozwijających się regionów Podhala.
Brak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.