Kampanie i Promocje

Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa Vortumnusa

Wtorek, 02 grudnia 2025
Marka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród Vortumnusa”, ruszyła z outdoorową kampanią podkreślającą naturalność i prostotę. Siatki wielkoformatowe w kilku miastach oraz działania w social mediach mają przybliżyć odbiorcom ideę smaku dojrzewającego z naturą.
Prosty przekaz i spójna wizualnie linia produktów budują rozpoznawalny wizerunek marki oparty na jakości, nie sloganach. Outdoorowa kampania podkreśla naturalność produktu, a nie marketingowe obietnice, umacniając pozycję Vortumnusa w segmencie premium FMCG.

Vortumnus to polska, rodzinna firma z Podkarpacia, działająca od 1977 roku, jedna z wiodących marek przetworów owocowych w Polsce. Specjalizuje się w wysokiej jakości przetworach owocowo-warzywnych łączących tradycję z nowoczesnym smakiem, dostępnych w ponad 20 000 punktach w kraju i na kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Firma inwestuje w nowoczesne zakłady produkcyjne i logistykę, dbając o składniki i procesy, a jej oferta obejmuje także sektor HoReCa, B2B i projekty private label, łącząc doświadczenie z innowacyjnością.

Wsparcie agencji Sztylery 360

W procesie wprowadzania na rynek nowej linii przetworów „Ogród Vortumnusa” markę wspierała agencja Sztylery, odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, packagingu, produkcji oraz egzekucji kampanii. 




Źródło: Vortumnus
Fot: mat. prasowe



tagi: Vortumnusa , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,