Świąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet stanęły właśnie w hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce. To przemyślana kolekcja win, które idealnie wpisują się w nastrój celebracji.
Misja: święta
Czy istnieje wino idealne zarówno w prezencie, jak i na świąteczny stół? Tomasz Potrzebowski, ekspert winiarski firmy Henkell Freixenet Polska tłumaczy, że nie ma jednego, uniwersalnego wina dla wszystkich – są natomiast takie, które wyjątkowo dobrze wpisują się w świąteczny klimat.
- Wino na święta powinno pasować do różnorodnych potraw, jakie serwujemy w tym czasie, ale i wprowadzać nastrój celebracji. Dlatego tak doskonałym wyborem są wina musujące - uważa Tomasz Potrzebowski, Międzynarodowy Ekspert ds. Rozwoju Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.
Choć wina musujące pijemy już przez cały rok, czas świąteczno - noworoczny to rzeczywiście szczególny moment. Dlatego też nie zabraknie ich w świątecznej ofercie winiarskiej firmy Henkell Freixenet Polska. To przemyślana kolekcja, podróż przez Włochy i Hiszpanię.
- Znajdziemy tu zarówno klasyczne, eleganckie wina musujące, jak prosecco czy cava, jak i wina spokojne o różnym charakterze. Ze względu na DNA firmy i profil produkcji zdecydowanie można jednak powiedzieć, że ta oferta „bąbelkami stoi” – to one są sercem naszego portfolio, a także najlepiej oddają ducha świąt: radość, celebrację i wspólne chwile – mówi Tomasz Potrzebowski.
Dedykowane ekspozycje
Świąteczne ekspozycje marki Mionetto i Freixenet stanęły właśnie w hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce. Tak efektowne materiały POS to specjalność firmy Henkell Freixenet Polska.
- Ekspozycje są bardzo różnorodne, dopasowane do formatów placówek handlowych – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. - Wszystkie jednak łączy jedno - aranżacja i starannie zaprojektowane detale sprawiają, że cała przestrzeń nabiera zarówno eleganckiego charakteru, jak i świątecznego uroku - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Nie tylko prosecco
Gwiazdą świątecznego portfolio jest zarówno Mionetto Prosecco – lider kategorii1, jak i wyrafinowana hiszpańska cava - Freixenet Cordon Negro Brut.
Jeszcze kilka lat temu cava dla wielu Polaków była czymś nowym, dziś przestaje być tajemnicą, a świadomym wyborem.
- Coraz więcej osób wie, że jest to hiszpańskie wino musujące, będące pod pewnymi względami odpowiednikiem szampana. Konsumenci doceniają jego jakość, coraz częściej mają świadomość, że to wino powstające metodą tradycyjną, z drugą fermentacją w butelce. Cava, a szczególnie Freixenet Cordon Negro Brut, to dziś w Polsce synonim jakości w tej kategorii. Polacy zaczynają rozróżniać prosecco, cavę i szampana – i potrafią docenić, że cava łączy w sobie świeżość, elegancję i autentyczność – mówi Tomasz Potrzebowski.
Cava Freixenet Cordon Negro Brut to przykład trunku, który sprawdzi się zarówno jako prezent, jak i wino do kolacji – doskonale komponuje się z rybami, lekkimi przystawkami, drobiem czy nawet tradycyjnym karpiem. To uniwersalne, a zarazem wyjątkowe wino, które ma w sobie wiele uroczystego charakteru.
Z myślą o tych konsumentach, którzy preferują wina spokojne, powstała natomiast linia Freixenet Italian Style. To wina nowoczesne, pełne włoskiego temperamentu, świetnie odnajdujące się zarówno na stole, jak i w roli prezentu. Charakterystyczne, stylowe butelki to znak rozpoznawczy całej linii.
Świąteczna oferta firmy Henkell Freixenet Polska nie byłaby kompletna bez produktów 0%. Warianty bezalkoholowe znajdziemy zarówno w ofercie marki Mionetto, jak i Freixenet.
1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa, suma okresów: Tydzień 44 2024 – Tydzień 43 2025 w kategorii: Wina musujące, segment: wina typu Prosecco
Źródło: ZP Polska Rada Winiarstwa
Fot: mat. prasowe