Kategorie produktów

Działania marek Helcom i El Sabor

Piątek, 21 listopada 2025 HURT & DETAL Nr 11/237. Listopad 2025
W ostatnim kwartale roku firma Greek Trade intensyfikuje działania promocyjne w segmencie przekąsek, koncentrując się na budowaniu świadomości marek Helcom i El Sabor.
„Produkty Helcom: antipasti, owoce do mięs i serów czy korniszony doskonale komponują się z półmiskami z przekąskami i przystawkami, podkreślając ich smak i wyrazistość, natomiast dipy i nachosy El Sabor stanowią doskonałe dopełnienie jesiennych seansów filmowych” – wskazuje Joanna Korzonkiewicz-Kabat, Kierownik Działu Marketingu Greek Trade. Kampanię wspierają działania zasięgowe w kanałach digitalowych, aktywacje influencerskie oraz reklama radiowa. Równocześnie firma rozwija sieć dystrybucji, wzmacniając obecność marek poprzez intensywne inicjatywy trade marketingowe.



tagi: Helcom , El Sabor , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,