Kampanie i Promocje

Mutti z kampanią „Tylko pozornie proste” – historia prawdziwej perfekcji pomidorów.

Wtorek, 18 listopada 2025
Mutti – włoski specjalista od pomidorów od 1899 roku – w swojej nowej platformie komunikacyjnej ukazuje pasję, troskę i oddanie, które kryją się za pozornie prostymi produktami z pomidorów, a w rzeczywistości stanowią najwyższy wyraz jakości.
Jakość wg Mutti to nie tylko najlepsze pomidory, lecz także złożony proces – od pola po linię produkcyjną – którego celem jest stworzenie najlepszych produktów z pomidorów. Podkreśleniem tego są lwy – główny element logotypu Mutti – strażnicy najwyższej jakości.

W kampanii „Tylko pozornie proste” Mutti opowiada historię o tym, jak lata doświadczenia i oddania łączą się, by stworzyć prawdziwą perfekcję pomidorową. Każda puszka to ponad 125 lat rodzinnej pasji i zaangażowania w selekcję wyłącznie najlepszych, w 100% włoskich pomidorów, które zamieniane są w wyjątkowe produkty pomidorowe.

Nowa kampania ma na celu dalsze wzmocnienie pozycji Mutti jako niekwestionowanego eksperta w dziedzinie pomidorów, wiodącej marki premium na rynku produktów pomidorowych w Polsce oraz marki nr 1 w Europie. 

Kampania, skierowana do miłośników kulinariów w kluczowych krajach europejskich – w tym w Polsce – będzie wspierana szeroką obecnością mediową obejmującą telewizję, platformy streamingowe (CTV), media cyfrowe, media społecznościowe oraz DOOH. W polskiej wersji spotu telewizyjnego można usłyszeć głos Francesco Mutti, właściciela firmy.

Bo nie wszystkie pomidory są takie same – tylko te najlepsze stają się pomidorami Mutti.



Źródło:
Fot: mat. prasowe



tagi: Mutti , kampania , Tylko pozornie proste , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,