Kampanie i Promocje

Marka Kozel realizuje kampanię „Fun Pours”

Środa, 12 listopada 2025
Marka Kozel realizuje kampanię „Fun Pours” – największą aktywację pozasezonową w tym roku. Projekt, prowadzony w czwartym kwartale tego roku, łączy działania ATL i BTL, obejmujące kampanię telewizyjną, digitalową, social media, współpracę z influencerami oraz widoczność w punktach sprzedaży.
Czeski klimat i wyjątkowe doświadczenie serwowania

Kampania „Fun Pours” podkreślała charakter marki. Hasło „Fun Pours” odnosi się do kreatywnego doświadczenia serwowania piwa, które łączy w sobie czeski luz, kulturę wspólnego celebrowania i eksperymentowania ze smakiem.

W ramach kampanii marka proponuje dwa sposoby serwowania:
  • Kozel MIX – połączenie Kozel Ležák i Kozel Černý w jednym kuflu, czyli jasnego piwa o delikatnej goryczce z ciemnym piwem o nutach słodkiego karmelu, które wspólnie tworzą balans smaku oraz rubinową barwę.
  • Kozel Cinnamon Art – sposób serwowania oparty na wariancie Kozel Černý, którego pianę należy posypać aromatycznym cynamonem podkreślającym słodkawy i karmelowy smak tego wariantu. Dodatkowym elementem zabawy jest tworzenie wzorów na pianie, nadających serwowaniu piwa niemal artystyczny charakter.
Marka pokazuje, że Kozel łączy tradycję z nowoczesnym podejściem do konsumpcji i doświadczenia – gdzie liczy się nie tylko smak, ale również forma podania i emocje towarzyszące celebrowaniu wspólnych chwil.

Projekt „Fun Pours” został zaprojektowany tak, aby angażować konsumentów przez doświadczenie. Kozel MIX stanowi główny sposób serwowania wspierany komunikacyjnie, a Cinnamon Art, to jego uzupełnienie wprowadzające element zaskoczenia i gry z formą. W ten sposób Kozel stworzył nową kategorię mikrorytuałów serwowania piwa, które pozwalają bawić się jego smakiem i wyglądem oraz wyróżniają markę w segmencie piwnym.

–  Kampania „Fun Pours” pokazuje, że Kozel to marka, która potrafi zaskakiwać i inspirować do odkrywania nowych sposobów serwowania piwa. Dzięki pomysłowi na kreatywne połączenia, takie jak Kozel MIX czy Cinnamon Art, angażujemy konsumentów także poza sezonem letnim, zachęcając ich do eksperymentowania ze smakiem i formą – mówi Brand Manager marki Kozel.

Influencerzy w roli ambasadorów 

Integralną częścią kampanii jest szeroka współpraca z influencerami foodowymi i lifestyle’owymi, którzy w autentyczny sposób odzwierciedlają czeski, towarzyski klimat marki. Twórcy przygotowywali własne interpretacje Kozel MIX zachęcając odbiorców do eksperymentowania i wspólnej zabawy przy piwie. 




Źródło: Huta 19 
Fot: mat. prasowe








tagi: Kozel , kampania , Fun Pours , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,