Kategorie produktów

Łowicz z Lubellą czy Lubella z Łowiczem?

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Ruszyła kampania, w której dwie duże marki z portfolio Grupy Maspex połączyły siły i stworzyły wspólną komunikację.
Pomysł opiera się na tworzeniu dania z dowolnego makaronu Lubella z wybranym sosem Łowicz – efekt zawsze jest doskonały. Jedynie kolejność, czyli sposób połączenia, jest dla bohaterów spotu… dyskusyjny. Sosy Łowicz i makaron Lubella to połączenie liderów swoich kategorii, będących gwarancją doskonałego dania. Polacy kochają łączyć makaron z sosem, a różnice w sposobie przygotowywania ich przez konsumentów stały się punktem przewodnim kampanii. Bez znaczenia czy do Lubelli dodajesz Łowicza, czy Łowicza do Lubelli – wybierając dwie sprawdzone marki gotujesz pysznie, wartościowo i ze smakiem! Komunikacja kampanii podkreśla, że lepsze od wyboru jednego z ulubionych produktów Polaków, jest użycie ich obu – zatem Lubelli i Łowicza razem w jednym daniu! Kampania jest prowadzona w telewizji i social mediach.



tagi: Łowicz , Lubella , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,