Kategorie produktów

Lucatto – nowa marka z duszą dolce vita

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Lucatto to nowa marka firmy Emix, inspirowana włoskim stylem dolce vita – pełnym smaku, radości i autentyczności.
Tworzy desery, dodatki i przekąski, które pozwalają celebrować codzienne chwile i wnoszą świeżą energię do kategorii słodkich przyjemności. Projekt jest częścią strategicznej transformacji Emix, firmy z 35-letnią tradycją w produkcji deserów i dodatków cukierniczych. Lucatto odpowiada na potrzeby młodszego pokolenia konsumentów, przekształcając segment z funkcjonalnego w emocjonalny i inspirujący. Za strategiczne pozycjonowanie odpowiada agencja Esteem Brand Strategies, a za nowoczesne opakowania – HiBrands. Lucatto to nowa jakość w świecie deserów – połączenie tradycji, stylu i radości życia.



tagi: Lucatto , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,