Kategorie produktów

Identyfikacja wizualna Suempol w nowej odsłonie

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Suempol zaprezentował odświeżone oblicze marki. Nowa strategia komunikacji i identyfikacja wizualna jeszcze lepiej oddają wartości firmy i jej inspirujący charakter.
Jej celem jest podkreślenie roli Suempola jako dostawcy produktów, które pomogą konsumentom zobaczyć ryby w nowym świetle. Marka chce im ułatwić wejście do świata ryb: poprzez inspirowanie do wykorzystywania tradycyjnych form ryb wędzonych w nowy sposób, ale także prezentując gotowe i pyszne dania czy pasty rybne. Na sklepowych półkach dostępne są już pierwsze produkty w opakowaniach z nową szatą graficzną, a równolegle wystartowała kampania „Odkryj ryby na nowo”.




tagi: Suempol , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,