Kategorie produktów

W produktach Mutti kryje się więcej niż pomidor – to cztery pokolenia pasji i dbałości o jakość

Poniedziałek, 27 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Od 1899 roku do produkcji wyrobów Mutti wybierane są wyłącznie najlepsze włoskie pomidory, a każdy etap procesu jest kontrolowany – od selekcji odpowiednich odmian aż po ich przetwarzanie w ciągu kilku godzin od zbioru.
To właśnie ta pasja i dbałość o detale stały się sercem kampanii mediowej Mutti „Tylko pozornie proste” – nowego spotu reklamowego, który pokazuje, jak Mutti, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, potrafi przemienić prosty składnik w coś naprawdę wyjątkowego. Premiera kampanii będzie wsparta działaniami w wielu kanałach: telewizja, platformy streamingowe, digital, media społecznościowe (m.in. META i TikTok), marketing z udziałem influencerów oraz reklama zewnętrzna DOOH. To opowieść, która przybliża jakość Mutti wszędzie tam, gdzie liczy się smak – zamieniając prostotę i autentyczność w niezapomniane doświadczenie, ukazujące, skąd naprawdę bierze się jakość Mutti.




tagi: Mutti , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,