Kategorie produktów

„Przekręć Oreo i poznaj przyszłość”

Piątek, 24 października 2025 HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
Oreo startuje z nową kampanią w ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, która w zabawny i pełen luzu sposób nawiązuje do ulubionej rozrywki Polaków – przepowiadania przyszłości.
Wystarczy zadać pytanie na stronie www.zapytajoreo.pl, przekręcić ciastko, a krem po jednej ze stron wskaże odpowiedź. Nowa kampania łączy moc sztucznej inteligencji – działającej w czasie rzeczywistym – oraz charyzmę aktora Michała Sikorskiego, który wcielił się w rolę tajemniczego przepowiadacza przyszłości, używając do tego siły z kosmosu oraz ciastek Oreo. 

Efektem jest wyjątkowy projekt, w którym tradycyjna ciekawość dotycząca przyszłości spotyka się z odrobiną astralnego absurdu, by dostarczyć konsumentom pozytywnych i zabawnych doświadczeń. Kampania „Przekręć Oreo i poznaj przyszłość” obejmuje zarówno działania online, jak i offline. W sklepach już jest dostępna limitowana edycja opakowań Oreo 154 g, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, zachęcające do interakcji i odkrywania przepowiedni Oreo.


tagi: Oreo , Przekręć Oreo i poznaj przyszłość , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,