Z rynku FMCG

Coca-Cola i ZC „Bolesławiec”: limitowana kolekcja naczyń

Środa, 24 września 2025
Coca-Cola przypomina, że prawdziwa magia kryje się nie w wielkich gestach, ale w momentach spędzonych razem, dlatego wraz z ZC „Bolesławiec” zachęca do celebrowania wspólnego czasu przy stole.
To właśnie wśród pięknej ceramiki i pełni smaków swoją historię piszą kolejne pokolenia. Z myślą o tych wyjątkowych momentach Coca-Cola łączy siły z Zakładami Ceramicznymi „Bolesławiec”, tworząc limitowaną kolekcję naczyń, wpisującą się w magię spotkań z bliskimi. Limitowana kolekcja dostępna jest jedynie w wyjątkowej loterii w aplikacji Coca-Cola. Od 1 września do 7 listopada br. kupując ulubione warianty Coca-Cola, konsumenci mogą wymieniać kody spod nakrętek, etykiet i zawleczek na tokeny Bolesławiec. To one umożliwią skompletowanie zastawy. Ilość naczyń jest ograniczona.



tagi: Coca-Cola , ZC Bolesławiec , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,