Kategorie produktów

Eurocash wprowadza nową markę własną „Codzienny”

Środa, 24 września 2025 HURT & DETAL Nr 09/235. Wrzesień 2025
Grupa Eurocash dynamicznie rozwija portfolio marek własnych, wprowadzając na rynek produkty pod brandem „Codzienny”.
Jest to strategiczny krok, mający na celu wzmocnienie konkurencyjności detalistów i wspierający długofalowy rozwój private label w Grupie. „Codzienny” obejmuje szeroką gamę podstawowych produktów spożywczych – od nabiału, poprzez produkty suche, oleje, napoje, konserwy czy jaja. Część z nich już trafiła na półki lokalnych sklepów, oferując atrakcyjne ceny na poziomie dyskontów. Marka została stworzona jako odpowiedź na najważniejsze potrzeby polskich gospodarstw domowych: łączy dobrą jakość z korzystnymi cenami, a w dodatku dostępna jest lokalnie, na wyciągnięcie ręki. W sprzedaży dostępnych jest już ponad 50 indeksów, a do końca 2025 r. oferta zostanie poszerzona do 120 pozycji. Produkty pojawiły się już na półkach Delikatesów Centrum, planowane jest wdrożenie w kolejnych sieciach.




tagi: Eurocash , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,