Z rynku FMCG

VEGETA – nowy wygląd, ten sam smak!

Środa, 24 września 2025
Marka VEGETA – przyprawa nr 1 w Europie1 – przechodzi proces odświeżenia identyfikacji wizualnej, obejmujący nowe logo oraz szatę graficzną opakowań.
Zmodernizowany design nadaje marce VEGETA świeży i nowoczesny wygląd. Zmianom towarzyszy silne wsparcie marketingowe: 8 września wystartowała kampania telewizyjna oraz digitalowa, obejmująca m.in. reklamę bannerową oraz video (na platformach YouTube, Facebook, Instagram oraz Tik Tok), a także nowoczesne narzędzia reklamy z użyciem smartfonów. 

Więcej informacji na www.vegeta.pl.



1 Na podstawie danych NIQ Retail Index dla kategorii „Przyprawy suszone“ za okres dwunastu miesięcy, kończący się 30 listopada 2024 r., dla trzydziestu krajów europejskich, na cały rynek detaliczny zgodnie ze specyfikacją lokalną.




tagi: VEGETA , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,