Kampanie i Promocje

Lidl rozpoczyna międzynarodową kampanię "Lidl. To się opłaca."

Wtorek, 23 września 2025
Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią marki w 31 krajach pod hasłem "Lidl. To się opłaca.". Ta kampania to coś więcej niż tylko przekaz reklamowy - to zobowiązanie i tworzenie więzi emocjonalnej z klientami sieci.
Zobowiązanie wobec klientów

"Lidl. To się opłaca." to zobowiązanie wobec milionów konsumentów, którzy każdego dnia obdarzają markę zaufaniem. Lidl jest przekonany, że każdy powinien mieć dostęp do wysokiej jakości, zrównoważonych i tanich produktów.

Zasada dostępności i przystępności cenowej stanowi nie tylko fundament kampanii marki, która trwa od 21 września do końca października. Hasło „Lidl. To się opłaca.” wyraża się w wielu obszarach – w różnorodności marek własnych wysokiej jakości, w produktach ekologicznych i roślinnych alternatywach. Przekłada się także na codzienną świeżość produktów, którą sieć gwarantuje swoim klientom czy wartość dodaną, którą tworzy podczas świąt i wyjątkowych okazji.

Więcej niż tylko cena: wartość dodana dla społeczeństwa

Twierdzenie to wykracza daleko poza zwykłą obietnicę stosunku jakości do ceny. Jest to naczelna zasada działań firmy. "Lidl. To się opłaca." oznacza rozpoznawanie prawdziwej wartości w życiu i docenianie tego, co jest ważne dla ludzi: bezpieczeństwa, niezawodności i przekształcania marzeń w rzeczywistość.

Nasza odpowiedzialność i obietnica na przyszłość

"Lidl. To się opłaca.” to obietnica złożona…:

· Klientom: Sieć pozostanie konsekwentna w swoim zobowiązaniu do oferowania klientom przystępnej cenowo jakości każdego dnia, zapewniając duży wybór, zaufane produkty oraz obsługę i doświadczenie zakupowe, które stawiają ludzi na pierwszym miejscu.

· Współpracownikom: Inwestowanie w przyszłość współpracowników firmy, wspieranie ich w osiąganiu celów zawodowych i rozwijaniu wraz z siecią satysfakcjonującej kariery poprzez szkolenia i oferowanie możliwości rozwoju na każdym etapie.

· Partnerom: Budowanie długoterminowego partnerstwa opartego na zaufaniu i szacunku w celu wspólnego rozwoju, dostarczanie trwałej wartości i wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności i klientów.

· Środowisku: Praca na rzecz lepszego jutra, stawianie ludzi w centrum działań marki i ochrona środowiska poprzez wdrażanie programów niemarnowania żywności, redukcję plastiku i innowacje w zakresie opakowań oraz zobowiązanie do stosowania systemu oznakowań i certyfikatów.

W ten sposób Lidl tworzy prawdziwą wartość dla swoich klientów, współpracowników i partnerów biznesowych oraz buduje podwaliny pod silną, zorientowaną na przyszłość markę z realną obietnicą - na dziś i na jutro.

Ta perspektywa jest osadzona w haśle "To się opłaca" i jest wzmacniana przez konkretne działania, takie jak współpraca firmy z regionalnymi dostawcami i zaangażowanie w zrównoważony rozwój.

Kampania "Lidl. To się opłaca."

Kampania marki trwająca od 21 września do końca października to zintegrowana strategia mediowa we wszystkich kanałach - obejmuje m.in. spoty dostępne online w serwisie Youtube oraz w telewizji. Dodatkowo kampania będzie realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz nośnikach outdoorowych.

– Dzięki tej zintegrowanej kampanii docieramy do ludzi tam, gdzie przebywają, a nasza komunikacja jest jasna i emocjonalnie dla nich istotna. W ten sposób tworzymy dla nich w Lidlu dodatkową wartość – wyjaśnia Michał Fertała, Członek Zarządu Lidl Polska ds. Relacji z Klientem i Marketingu.




Źródło: Komunikacja Plus
Fot: mat. prasowe




tagi: Lidl , kampania , Lidl. To się opłaca , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,