Kampanie i Promocje

Przygotujcie serca na nowy impuls od marki Serenada

Wtorek, 23 września 2025
Od połowy września Serenada uruchomiła potężną kampanię wizerunkową, która ma poruszyć całą Polskę.
Główne hasło: „Podziel się SERdecznością” – to wezwanie do drobnych gestów, które otwierają serca i budują silniejsze więzi. Emocje wzrosną, gdy spoty reklamowe pojawiają się w TV, digitalu i na social mediach: żółto-czarne, sympatyczne grafiki podbiją billboardy oraz ekrany interaktywne w miastach i miasteczkach. Idea kampanii wzywa do działania: dzielić się serdecznością na co dzień, tworzyć wspólnotę i inspirować innych. Wybierz sery żółte Serenada i dołącz do SERdeczności – podziel się nią już dziś i niech każdy gest staje się powodem do uśmiechu.

Kampania_Serenada___Podziel_si___SERdeczno__ci__.jpg




tagi: Serenada , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,