To właśnie Suempol jako pierwszy wprowadził na rodzimy rynek łososia w najbardziej lubianej przez Polki i Polaków formie, czyli wędzonego na zimno w plastrach. W ramach całej grupy zatrudnionych jest ponad 1500 pracowników. W portfolio Suempola znajdują się przedsiębiorstwa z Norwegii, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Belgii.
Celem nowej strategii jest podkreślenie roli Suempola jako dostawcy produktów, które pomogą konsumentom zobaczyć ryby w nowym świetle. Chcemy ułatwiać wchodzenie do świata ryb: poprzez inspirowanie do wykorzystywania tradycyjnych form ryb wędzonych w nowy sposób, ale także prezentując gotowe i pyszne dania czy pasty rybne. Ta zmiana to również ważny krok w budowaniu wizerunku Suempol jako silnego i nowoczesnego partnera biznesowego.
„Nowa strategia i identyfikacja wizualna to ekscytująca szansa na pokazanie konsumentom kategorii ryb w zupełnie nowej odsłonie. Suempol nie raz stawał w roli pioniera w swej branży w różnych aspektach działania przedsiębiorstwa, teraz również na płaszczyźnie komunikacyjnej. Wszakże płynięcie pod prąd, niczym łosoś, jest w DNA firmy” – mówi Paweł Piech, starszy specjalista ds. marketingu i PR.
Za przygotowanie strategii komunikacyjnej i marketingowej odpowiada agencja Ancymony (*ancy). Ponadto w zakresie jej działań było także wyprodukowanie materiałów zdjęciowych, działania związane z planowaniem i zakupem mediów w obszarze programatycznym i promocją na TikToku oraz nadzór nad przygotowywaniem treści na ten kanał.
Za przygotowanie scenariuszy i realizację serii materiałów wideo odpowiada dom produkcji filmowej Big Bear Film. Kompleksowe przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej to natomiast zasługa Działu Marketingu firmy Suempol, we współpracy z freelancerem Michałem Dziekanem.
Na półkach sklepowych można zauważyć już pierwsze opakowania w nowej szacie graficznej. Startuje również kampania „Odkryj ryby na nowo”, która ma pomóc zobaczyć tę kategorię w nowym świetle. W jej ramach planowane są silne działania w social media, obejmujące m.in. rozwój kanału na TikToku.
Przygotowane materiały wideo zostaną ponadto wykorzystane w kampanii na YouTube oraz w serwisach VOD. Działania te będą wspierane również przez działania programatyczne (automatyczny zakup powierzchni reklamowej online) oraz obecność w e-wydaniach gazetek reklamowych.
Zapraszamy do obejrzenia nowej reklamy Suempol:
https://youtu.be/Oj87xCGFBHw Źródło: Suempol
Fot: mat. prasowe