Wiadomości

Frigo Logistics i Stokrotka rozszerzają współpracę w segmencie produktów mrożonych

Poniedziałek, 08 września 2025
Frigo Logistics, czołowy operator logistyczny w Polsce specjalizujący się w produktach wymagających kontrolowanej temperatury, wraz z siecią sklepów Stokrotka poszerza współpracę w magazynowaniu i transporcie produktów mrożonych.
Frigo Logistics i Stokrotka współpracują od 2022 roku. Dotychczasowa obsługa sieci odbywała się z centrów logistycznych operatora ze Żnina i Radomska. W ramach kontynuacji umowy, która została zawarta na kolejne 5 lat, Frigo Logistics rozszerzyło zakres obsługi sieci Stokrotka o operacje prowadzone z centrum dystrybucyjnego w Nowym Dworze Mazowieckim. 

„Sprawne zarządzanie łańcuchem dostaw oraz zapewnianie bardzo dobrej dostępności i jakości produktów w naszych sklepach to kluczowe elementy, na których opieramy codzienne funkcjonowanie. Ważne jest nie tylko utrzymanie stabilności dostaw, ale również szybka i skuteczna reakcja na zmieniające się warunki. Dlatego poszukujemy rozwiązań i partnerów, którzy umożliwiają nam zwiększanie efektywności i elastyczności procesów logistycznych. Dzięki temu możemy rozwijać naszą działalność i lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów” – mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotki.

„Nieustannie doskonalimy procesy, tworzymy nowe rozwiązania, modernizujemy infrastrukturę oraz otwieramy nowe lokalizacje, aby zapewniać naszym partnerom jak największe optymalizacje kosztów, pozwalając im osiągać większą konkurencyjność na rynku. Nasze działania nie tylko zwiększają efektywność operacyjną, lecz także wzmacniają relacje partnerskie, czego przykładem jest rozwój naszej współpracy ze Stokrotką” – podkreśla Kris Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.

Od teraz, Frigo Logistics zapewnia kompleksową obsługę magazynową i dystrybucyjną dla blisko 1000 sklepów sieci Stokrotka z trzech magazynów-mroźni, co stanowi znaczący krok w rozwoju partnerstwa.




Źródło: 24/7Communication 
Fot: mat. prasowe




tagi: Frigo Logistics , Stokrotka , produkty mrożone , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,