Kampanie i Promocje

Freewolucja 4.0 – kampania, która podbija rynek win bezalkoholowych

Piątek, 22 sierpnia 2025 HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
Marka Cin&Cin Free wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Freewolucja – Podaj dalej”.
To już czwarta edycja akcji, która promuje nowoczesny styl życia w duchu trendu NoLo – bez kompromisów, z radością, lekkością i dobrym smakiem. Kampania łączy działania digital, social media i aktywację konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami – w tym roku do wygrania podróż po największych miastach Europy o wartości 15 tysięcy złotych, karty przedpłacone oraz bluzy od marki Cin&Cin Free. „Freewolucja” to prosty i angażujący przekaz: 0% ograniczeń, 100% wolności. Dzięki sprawdzonej mechanice kampania zwiększa świadomość marki i buduje lojalność konsumencką. To także kolejny krok w umacnianiu pozycji Cin&Cin Free jako lidera dynamicznie rozwijającej się kategorii NoLo.




tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,