Rusza nabór szkół do 4. edycji akcji „Szkoły Pełne Talentów”!
Poniedziałek, 18 sierpnia 2025
18 sierpnia rusza rejestracja do czwartej edycji akcji „Szkoły Pełne Talentów” Lidla. Od września klienci, robiąc zakupy, znów będą mogli wspierać wybrane szkoły Talenciakami. Dotychczasowe trzy edycje przyniosły placówkom już 78 mln Talenciaków i 92 tys. nagród o łącznej wartości ponad 50 mln zł.
Czas na Talenciaki! Gotowi? Start!
Projekt organizowany jest przez Lidl Polska od ponad trzech lat. Do tej pory w każdej edycji akcji wzięło udział ponad 10 tys. szkół. To aż 71 % wszystkich szkół podstawowych w Polsce! „Szkoły Pełne Talentów” to wyjątkowy program, dzięki któremu polskie szkoły mogą zdobyć wartościowy sprzęt dla swoich podopiecznych. Rejestrować można się przez cały czas trwania akcji – czyli od 18 sierpnia do 16 listopada 2025 roku. Zebrane Talenciaki będzie można przekazywać szkołom dopiero od 1 września. Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach stacjonarnych sieci.
Jest o co walczyć
– Nasza akcja zachęca dzieci do rozwijania pasji i promuje współpracę w grupie. Co roku z radością obserwujemy rosnące zaangażowanie klientów Lidl Polska – w zeszłym roku liczba zarejestrowanych Talenciaków osiągnęła rekordowy poziom. To wyraźny sygnał, że nasza inicjatywa odpowiada na realne potrzeby i ma znaczenie. Jako Lidl Polska jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty –mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
Wspólnie budujemy przestrzeń do nauki i rozwoju
Akcja „Szkoły Pełne Talentów” została stworzona z myślą o pozytywnej zmianie – nie tylko w zakresie warunków, w jakich uczą się miliony uczniów w Polsce, ale przede wszystkim z myślą o ich przyszłości. Lidl Polska, kierując się troską o rozwój i edukację dzieci oraz młodzieży, zainicjował kolejną edycję inicjatywy, która angażuje zarówno społeczności szkolne, jak i lokalne.
– Ta akcja to świetny pomysł – nie tylko daje szkole dodatkowe wsparcie, ale też włącza uczniów, rodziców i nauczycieli we wspólne działanie. Dla nas to okazja, by pokazać dzieciom, że razem można osiągnąć naprawdę dużo. Czekamy z niecierpliwością na start kolejnej edycji! – podkreśla Monika Omulecka, wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 18 im. Jana Matejki w Koszalinie.
Zasady
Klienci Lidl Polska, którzy chcą wesprzeć polskie szkoły, muszą zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na http://www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach stacjonarnych sieci. W zamian otrzymają specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać na konto wybranej przez siebie placówki (która zgłosiła się do akcji).
Program Szkoły Pełne Talentów to świetny sposób na połączenie zdrowej rywalizacji z zabawą, który uczy dzieci i młodzież pracy zespołowej. Placówki, które chcą wziąć udział w programie, mogą zarejestrować się tutaj: lidl.pl/c/szkoly.
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.