Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie ma bowiem „powściągliwość” w konsumpcji alkoholu. A to wpisane jest w DNA wina.
Partner Center z wyprzedzeniem monitoruje potencjał i zmienność zachowań konsumenckich, dlatego nasza oferta jest dostosowana do potrzeb każdego klienta oraz każdego sklepu wielko czy małoformatowego.
Dziś nikt już nie ma wątpliwości, że produkty o niższej zawartości alkoholu oraz napoje bezalkoholowe to dziś niezbędny element sklepowej półki.
Lekkość, orzeźwienie i innowacje – to napędza dziś całą branżę i pokazuje kierunek, w którym powinni zmierzać producenci.
Dobrym przykładem jest marka Dolcetino, która niedawno pojawiła się w naszej ofercie, a już jest hitem. Przyświeca jej motto „Dolce vita” - „słodkie życie”. To lekkie i orzeźwiające wina typu frizzante, także w wariancie bezalkoholowym, które idealnie sprawdzają się w okresie letnich spotkań z najbliższymi. To też smaki, które Polacy pokochali: Spritz, Hugo oraz Mojito. Reagując na dynamiczny rozwój segmentu RTD, zdecydowaliśmy się też rozszerzyć rodzinę produktów Dolcetino o opakowanie 0,33 L. Natomiast w trosce o wygodę, zastosowaliśmy tu zamknięcie typu twist-off.
Odpowiedzią na trendy są także inne nasze produkty, począwszy od uwielbianego przez Polaków Prosceco Casa Pecunia, przez lekkie białe oraz różowe wina marki Eco Gaia, aż po zyskującą coraz większe zainteresowanie hiszpańską cavę reprezentowaną w naszym portfolio przez znakomitą markę Alto Barrica.
Tomasz Głoskowski Dyrektor Generalny firmy Partner Center
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.