Handel

Partner Center: trendy sprzyjają branży winiarskiej

Środa, 13 sierpnia 2025
Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie ma bowiem „powściągliwość” w konsumpcji alkoholu. A to wpisane jest w DNA wina.
Partner Center z wyprzedzeniem monitoruje potencjał i zmienność zachowań konsumenckich, dlatego nasza oferta jest dostosowana do potrzeb każdego klienta oraz każdego sklepu wielko czy małoformatowego.
 
Dziś nikt już nie ma wątpliwości, że produkty o niższej zawartości alkoholu oraz napoje bezalkoholowe to dziś niezbędny element sklepowej półki.
 
Lekkość, orzeźwienie i innowacje – to napędza dziś całą branżę i pokazuje kierunek, w którym powinni zmierzać producenci.
 
Dobrym przykładem jest marka Dolcetino, która niedawno pojawiła się w naszej ofercie, a już jest hitem. Przyświeca jej motto „Dolce vita” - „słodkie życie”.  To lekkie i orzeźwiające wina typu frizzante, także w wariancie bezalkoholowym, które idealnie sprawdzają się w okresie letnich spotkań z najbliższymi.  To też smaki, które Polacy pokochali: Spritz, Hugo oraz Mojito. Reagując na dynamiczny rozwój segmentu RTD, zdecydowaliśmy się też rozszerzyć rodzinę produktów Dolcetino o opakowanie 0,33 L.  Natomiast w trosce o wygodę, zastosowaliśmy tu zamknięcie typu twist-off.
 
Odpowiedzią na trendy są także inne nasze produkty, począwszy od uwielbianego przez Polaków Prosceco Casa Pecunia, przez lekkie białe oraz różowe wina marki Eco Gaia, aż po zyskującą coraz większe zainteresowanie hiszpańską cavę reprezentowaną w naszym portfolio przez znakomitą markę Alto Barrica.

Tomasz Głoskowski
Dyrektor Generalny firmy Partner Center



tagi: Partner Center , trendy , branża winiarska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,